چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۳۵۹
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به فعال بودن اجرای پروژه‌ها در نقاط مختلف استان، گفت: نظارت ویژه و مستمری بر اجرای پروژه‌های عمرانی استان بوشهر داریم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در بازدید از روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان کنگان اظهار داشت: در راستای نظارت بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح استان بازدیدهای مستمری را داریم.

وی اضافه کرد: در همین راستا امروز با حضور در شهرستان کنگان نسبت به بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح‌های عمرانی در این شهرستان اقدام شد و بازدیدهایی را از پروژه‌های مختلف داشتیم.

استاندار بوشهر یکی از اولویت‌های مهم در استان بوشهر را تکمیل پروژه‌ها دانست و تصریح کرد: در همین راستا تلاش شده تا نظارت ویژه و مستمری بر اجرای پروژه‌های عمرانی استان بوشهر داشته باشیم.

استاندار بوشهر با همراهی فرماندار کنگان، نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی بازدیدی را از کلینیک تخصصی شهید کمالی کنگان داشت.

کلینیک تخصصی شهید حسن کمالی با اعتبار یک میلیارد تومان احداث می‌شود.

استاندار بوشهر همچنین بازدیدی را از مدرسه ۱۲ کلاسه شهید یگانه سیراف و مدرسه شش کلاسه قلعه میان واقع در شهرستان کنگان داشت و روند اجرای این طرح‌ها را بررسی کرد.

بازدید و بررسی روند اجرایی ایستگاه آب شیرین واقع در ورودی بخش سیراف از دیگر برنامه‌های استاندار بوشهر در شهرستان کنگان بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر