جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۳۷۰
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۹

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های مهم عمرانی، خدماتی، آموزشی، آبرسانی و درمانی در کنگان گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان در حال اجراء است که طرح آبرسانی سیراف امسال وارد مدار تولید می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در بازدید از اجرای طرح‌های عمرانی کنگان با بیان اینکه روند اجرای پروژه‌ها در استان بوشهر فعال است اظهار داشت: کنگان از نقاط مهم در عرصه اقتصادی، عمرانی، تجاری، گردشگری و تولیدی است که توسعه زیرساخت‌ها در کنگان مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه 37 میلیارد تومان طرح عمرانی و خدماتی در کنگان در حال اجراء است تصریح کرد:طرح‌های مهم عمرانی، خدماتی، آموزشی، آبرسانی و درمانی کنگان روند اجرایی مطلوبی دارد که طرح آبرسانی سیراف امسال وارد مدار تولید می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به بازدید از 11 پروژه عمرانی کنگان بیان کرد: دبستان 12 کلاسه شهید یگانه در سیراف با 70 درصد پیشرفت فیزیکی روند اجرایی مطلوبی دارد که بر اساس قول پیمانکار این پروژه آبان‌ماه امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

گراوند، در بازدید از روند عملیات خط انتقال آب‌شیرین‌کن سیراف کنگان به جم تصریح کرد: براساس قول پیمانکار قرار است پروژه  ایستگاه پمپاژ آب شیرین‌کن سیراف تا آبان امسال تکمیل شود.

وی، از مدرسه 4 کلاسه روستای میان‌لو کنگان دیدن و با تاکید بر تسریع اجرای این پروژه تصریح کرد: مدرسه 4 کلاسه این روستا دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی است که پیمانکار تعهد تکمیل آن را تا 2 ماه آینده داده است.

استاندار بوشهر ضمن بررسی پروژه نگارخانه و بلوار امام حسین(ع) کنگان، بر تسریع در تکمیل این پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: پروژه نگارخانه کنگان در زمینی به مساحت 360 مترمربع در حال اجراء و بلوار امام حسین(ع) کنگان هم به طول 2 کیلومتر آماده افتتاح است.

گراوندبر تسریع طرح‌های عمرانی کنگان تاکید کرد و افزود: پیمانکاران پروژه عمرانی در استان بوشهر که کار نمی‌کنند در لیست سیاه قرار می‌گیرند و طرح جدیدی به آنان واگذار نمی‌شود.

وی،در بررسی روند اجرای درمانگاه تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان تصریح کرد: این درمانگاه تخصصی در زمینی به مساحت 1800 متر مربع در سه طبقه در حال ساخت است که سال قبل 10 میلیارد ریال و امسال هم 7 میلیارد ریال برای تکمیل آن تخصیص یافته است.

همچنین مجموعه ورزشی بنک، پایگاه اورژانس 115 و  تقاطع غیر همسطح بنک کنگان مورد بازدید استاندار بوشهر قرار گرفت که بر اساس قول مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار است زمین چمن مجموعه ورزشی بنک کنگان تا سه ماه آینده تکمیل و در دهه فجر افتتاح شود.

استاندار بوشهر در بررسی روند اجرایی جاده ساحلی وفاق در محور دیر به کنگان بیان کرد: پیش بینی می‌شود جاده ساحلی وفاق از سمت کنگان به‌زودی تکمیل و آماده اسفالت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر