شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۳۷۳
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۳

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج مداحان استان بوشهر گفت: مداحان نباید تنها در زمان صدر اسلام ماندگار شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین معینی ظهر چهارشنبه در همایش میثاق با ولایت اجتماع بزرگ مداحان و هیئت‌های مذهبی استان بوشهر اظهار داشت: مداحان نقش مهم و تاثیرگذاری در آگاهی‌بخشی و روشنگری در جامعه دارند.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های بالای مداحان استان خاطرنشان کرد: ظرفیت مداحان استان بوشهر در استان‌های مختلف و در زمینه‌های متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به نقش مهم مداحان در جامعه بیان کرد: به فرمایش رهبر معظم  انقلاب، مداح به مانند معلمی است که می‌خواهد مطلبی به مستمع خود ارائه کند و معلمان باید نقش معلمی خود را به خوبی ایفا کنند.

معینی اضافه کرد: همایش میثاق با ولایت اجتماع بزرگ مداحان و هیئت‌های مذهبی استان بوشهر با هدف بیان معارف اهل بیت (ع)، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در راستای بصیرت‌افزایی مداحان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مداحان باید در جامعه گفتمان‌سازی کنند، ادامه داد: نوکری اهل بیت(ع) به معنای آن است که فکر و مشی اهل بیت(ع) در جامعه رواج داده شود و مداحان باید به خوبی در این زمینه عمل کنند.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان بوشهر با اشاره به حضور مداحان در مراسم و برنامه‌های عزاداری ماه محرم در استان گفت: برنامه‌های متعددی با حضور مداحان در شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر