جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۴۱۹
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان گناوه تسریع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی و تولیدی شهرستان گناوه اظهار داشت: در راستای نظارت بر روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های استان بازدیدهای مستمری را داریم.

وی اضافه کرد: امروز در شهرستان گناوه از طرح‌ها و پروژه‌های مختلف این شهرستان بازدید کردیم و از نزدیک در جریان وعیت اجرای این طرح‌ها و پروژه‌ها قرار گرفتیم.

استاندار بوشهر بر تسریع در تکمیل طرح‌های راهسازی شهرستان گناوه تاکید کرد و افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان گناوه به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری با جدیت دنبال می شود.

استاندار بوشهر از پروژه راهسازی گناوه - گوره - گچساران و همچنین پروژه راه اصلی گناوه - میشان بازدید کرد.

پروژه راهسازی گناوه - گوره - گچساران جاده دسترسی به تاسیسات نفت و گاز در سطح چهار استان بوشهر، کهگیلویه‌وبویراحمد، خوزستان و فارس است.

این محور دارای طول ۶۵ کیلومتر است و هدف آن برقراری ارتباط ایمن و راحت بین سه استان بوشهر، کهگیلویه‌وبویراحمد و خوزستان است. برای این پروژه تاکنون ۲۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و پیمانکار پروژه حدود ۲۰ میلیارد تومان طلب دارد.

قطعات ۱ و ۲ پروژه راه اصلی گناوه - میشان به طول ۳۶ کیلومتر در استان بوشهر در دست اجرا است. بر اساس اعلام پیمانکار پروژه، اعتبار کلی این پروژه ۴۰ میلیارد تومان است و قرار است در مدت ۴۰ ماه تکمیل شود.

با حضور استاندار بوشهر، نماینده مردم در مجلسی و مسئولان استانی و شهرستانی کارگاه تولید پوشاک در شهرستان گناوه افتتاح شد که زمینه اشتغال ۵۵ نفر از بانوان را فراهم ساخته است.

استاندار بوشهر از کارگاه مبلمان شهری گناوه نیز بازدید کرد. این کارگاه تولیدات مورد نیاز مبلمان شهری در گناوه را تولید می‌کند و ۱۲ نفر در آن مشغول به کار هستند.

بازدید از عملیات اجرایی پل گردشگری گناوه از دیگر برنامه‌های استاندار در گناوه بود. امسال دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه پرداخت شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر