جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که 3 سال قبل با همدستی دوست خود با شلیک گلوله فرد دیگری را به قتل رسانده و سپس متواری شده بود در چغادک بوشهر شناسایی و دستگیر شد...
کد خبر: ۵۹۴۸۱
شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که 3 سال قبل با همدستی دوست خود با شلیک گلوله فرد دیگری را به قتل رسانده و سپس متواری شده بود در چغادک بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار خلیل واعظی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان اظهار داشت: امنیت و احساس امنیت در استان بوشهر به صورت مستمر برقرار پایدار است که این مهم با همکاری و مشارکت مردم محقق شده است.

وی، با بیان  اینکه کشف جرایم و دستگیری مجرمان در اولویت برنامه‌ها است گفت: کشف جرم و شناسایی مجرمان در اولویت برنامه‌ها است و در این راستا تلاش ماموران  انتظامی ستودنی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به شناسایی قاتل فراری گفت: فردی که 3 سال قبل با همدستی دوست خود با شلیک گلوله فرد دیگری را به قتل رسانده و سپس متواری شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سردار واعظی با بیان اینکه این اتفاق در سال 1395 در چغادک اتفاق افتاد گفت: تیرماه سال 95 فردی با هویت معلوم در جمعه بازار شهر چغادک مورد اصابت گلوله 2 نفر ناشناس قرار گرفته و فوت می‌کند و ضارب یا ضاربان نیز از محل متواری می‌شوند.  

رئیس پلیس استان بوشهر از شناسایی  قاتل و همدستانش خبر داد و تصریح کرد: تیمی مجرب از کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس اگاهی پس از سه سال اقدام اطلاعاتی، علمی و پلیسی فرد قاتل به همراه همدستش را شناسایی کردند.

وی بیان کرد: متهمان پس از شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی در بلوار اصلی شهر چغادک دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در این رابطه اسلحه به کار رفته در حادثه کشف و به همراه قاتل  و همدست وی تحویل مرجع قضایی شد.

سردار واعظی، با تاکید بر اطلاع رسانی موارد ناامنی به پلیس گفت: مردم برای حفظ امنیت جامعه باید در سریع‌ترین زمان ممکن ناامنی را به پلیس اطلاع دهند و پلیس نیز در  اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر