سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۵۱۱
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۴

فکرشهر: با همکاری اداره حفاظت محیط زیست دشتستان و باشگاه فولاد دشتستان یک دوره مسابقه فوتبال با عنوان شهدای محیط زیست و یادواره شهید محیط بان غلامعلی محمدی برای دو رده سنی کمتر از۱۱و ۱۲ سال در شهر برازجان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، سید امین هاشمی، مدیر باشگاه فولاد دشتستان ضمن تشکر از اداره حفاظت محیط زیست برای حمایت از این دوره مسابقات گفت:۵ تیم در دو رده سنی با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم پارسیان دهقائد در هر دو رده قهرمان و تیمهای فولاد دشتستان و اتحاد سعدآباد به ترتیب در رده های سنی ۱۲ و ۱۱ سال نائب قهرمان شدند.

صادق پورسالم رییس اداره حفاظت محیط زیست دشتستان نیز ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جام، گفت: اشاعه فرهنگ زیست محیطی یقینا باعث ارتقاء سطح زندگی در جوامع خواهد شد و برگزاری این مسابقات نیز با توجه به اینکه رده سنی نونهال را دربرگرفت مطمئنا به این موضوع کمک شایانی خواهد کرد.

وی افزود: محیط زیست استان تاکنون ۳ شهید برای حفاظت از انفال الهی تقدیم نموده و افتخار ما در شهرستان دشتستان نیز شهید محیط بان غلامعلی محمدی هست که جان خود را فدای حفاظت از محیط زیست این مرزوبوم نمود و ما در این مسابقات سعی کردیم یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگهداریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر