پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۵۱۳
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵

فکرشهر: امام جمعه خارگ بر لزوم گسترش خدمات‌دهی به مردم این جزیره تاکید کرد و گفت: مسوولان قدر فرصت خدمت به مردم را بدانند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام موسی کمالی در دیدار با اعضای شورای اداری بخش ویژه خارگ که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم  فرصتی ارزشمند برای مسوولان است که باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار بگیرند.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر باید برای همه مسوولان الگو باشند چون این شهیدان گران‌قدر دارای ویژگی‌های بسیار خوبی برای مسوولان هستند و داشتن این ویژگی‌ها در هر مسوولی می‌تواند او را موفق کند.

​محمود رضایی بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان یکی از خطوط مقدم جبهه اقتصادی کشور در رونق تولید در حوزه مختلف دست آوردهای بسیاری داشته است، شرکت نفت فلات قاره و شرکت پتروشیمی از پیشتازان امر تولید در کشور هستند.

وی افزود: در سال‌های اخیر در جزیره خارگ سعی دولت بر آن بوده که اگر قرار به حل مشکلی باشد، به صورت زیر ساختی رفع شود و در بخش های مختلف به‌ویژه در بخش زیر ساخت های دریایی در حوزه اسکله و پایانه های مسافری پیشرفت خوبی داشتیم.

رضایی بیان کرد: در بحث زمین که یکی از مشکلات اصلی توسعه جزیره خارگ است متراژ بالایی زمین با همکاری مقامات ارشد استان و اداره بنادر و دریانوردی، برق استان در اختیار قرار گرفت که بخشداری برای توسعه پروژه های عمرانی در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

​بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: وظیفه همه مسوولان خدمت به مردم شریف و لایق جزیره خارگ معنای واقعی کلمه مسوولیت خدمتگزاری به ولی نعمت است، در این هفته دستاوردهای دولت توسط مدیران به اطلاع مردم برسد چون این خدمات در حقیقت خدمات نظام اسلامی به مردم است و بیان این خدمات مردم را نسبت به انقلاب پایبندتر می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر