جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۵۱۴
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷

فکرشهر: سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان همزمان با سراسر کشور از یک شهریور با اکران فیلم جزیره گنج در سینما شهید آوینی بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ۱۰ فیلم ایرانی و خارجی در این جشنواره در قالب فیلم و پویانمایی اکران می‌شود.

فاطمه کرم‌پور افزود: داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز، غرغرو وارد می‎‌شود، بنیامین، جزیره گنج، قطار آن شب، جوانمردان، بیست‌وسه نفر، اینجا خانه امن است، منطقه پرواز ممنوع و تورنادو ۱۰ فیلم این جشنواره در استان بوشهر هستند.

وی اضافه کرد: فیلم‌های داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز و غرغرو وارد می‌شود جزء فیلم‌های خارجی جشنواره هستند که به صورت دوبله فارسی به نمایش در می‌آیند و فیلم‌های بنیامین و جوانمردان نیز به صورت پویانمایی ساخته شده‌اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: داوری این جشنواره توسط یک تیم ۱۵ نفره از دانش‌آموزان در رده سنی ۹ تا ۱۵ سال به عنوان اعضای داوری پروانه‌های فیروزه‌ای که زیر نظر مربیان مجرب سینما آموزش‌های لازم را دیده‌اند انجام می‌شود که این امر برای نهادینه‌کردن فرهنگ و هنر در میان نوجوانان نقش بسزایی دارد.

وی گفت: دیدن فیلم‌های این جشنواره برای عموم آزاد است و خانواده‌ها می‌توانند به همراه کودکان و نوجوانان خود به تماشای این فیلم‌ها بنشینند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر