جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۵۴۳
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت: پیگیری و حل مشکلات مردم وظیفه مسئولان است و همه مسئولان برای رفع مشکلات و اجرای خواسته های مردم تلاش می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر،سید علی پاک نژاد ظهر یکشنبه در نشست مردمی  به مناسبت هفته دولت در روستای سربست شهرستان گناوه اظهار داشت: در هفته دولت طرح های مختلف در حوزه های مختلف در هفته دولت در شهرستان گناوه افتتاح یا عملیاتی اجرایی آنها آغاز می شود.

وی ادامه داد: در آغاز هفته دولت شاهد کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه در روستای سربست بودیم که از خواسته های به حق مردم این روستا است.

وی گفت: حریم لوله های نفت،  فلس گذاری و امنیت محدوده جز مهمترین مشکلات مطرح شده مردم این روستا بود  که خواسته های مردم در این مورد خواسته مسئولان شهرستان هم است.

 پاک نژاد تصریح کرد: در این رابطه با رفع مشکلات مربوط به لوله نفتی گذشته از شهرستان بخصوص از این روستا رایزنی‌هایی با مسئولان استان و کشوری انجام گرفته و امید است که به زودی این مشکلات مرتفع باشند.

فرماندار گناوه گفت: پیگیری و حل مشکلات مردم وظیفه مسئولان است و همه مسئولان برای رفع مشکلات و اجرای خواسته‌های مردم تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: ما هر آنچه در توان داریم برای حل مشکلات مردم به کمک خود مردم به کار خواهیم برد و مردم نیز باید در این زمینه با مسئولان  مانند همیشه همراه بوده و کمک کنند که فقط با کمک و یاری و همراهی و همگامی  مردم مشکلات حل می شود.

در این نشست مردم روستا مشکلات خود را با مسئولان مطرح کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر