جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۵۵۱
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

فکرشهر: همزمان با آغاز هفته دولت کلنگ زنی و بهره برداری از 2 طرح و يك پروژه در شهرك صنعتي كنگان انجام گرفت.
به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرک های صنعتی استان بوشهر، همزمان با آغاز هفته دولت با حضور معاون استاندار، فرماندار، مدیرعامل شركت شهرک هاي صنعتی استان و دیگر مسئولین ۳ طرح در شهرك صنعتي تازه تاسيس شهرستان کنگان کلنگ زنی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
پروژه اول کلنگ زنی فاز دوم گازرسانی به شهرک صنعتی کنگان که از پروژه های زیرساختی شهرک صنعتی قلمداد می شود بود.
 بر اساس این گزارش، این پروژه شامل ساخت سوله و نصب ایستگاه تقلیل فشار گاز به ظرفیت ۱۰هزار متر مکعب در ساعت و اجرای ۵۰۰ متر لوله پلی اتیلن سایز ۲۰۰ و ۱۶۰ میلی متر می باشد؛ میزان اعتبار این پروژه ۱۲ میلیارد ریال است كه در مدت زمان 6 ماه توسط يك پیمانکار بومي احداث مي شود.
به گزارش فکرشهر، پروژه دوم بهره برداری از طرح تولیدی فولاد ساختمان سیراف بود که با سرمایه گزاری ۱۲ میلیارد ریال در زميني به مساحت 3 هزار متر ايجاد شده و در فاز اول براي  ۵ نفر ايجاد شغل مي كند؛ پروژه سوم بهره برداری از طرح تولید مصنوعات چوبی با سرمايه گذاري ۱۲ میلیارد ریال  در زميني به مساحت 2 هزار متر مربع بود كه  اشتغال ۱۳ نفر را به همراه دارد. 
 گفتنی است شهرك صنعتي كنگان به مساحت  180 هكتار در شمال غربي شهر كنگان واقع شده و قرارداد ايجاد  57 طرح صنعتي بتازگي در اين شهرك بسته شده كه 8 طرح در حال اتمام و  9 واحد صنعتي  به بهره برداري رسيده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر