پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۵۵۶
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

فکرشهر:  با وجود همه مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن اما دولت توسعه و عمران کشور را از یاد نبرده و با قدرت برای آن تلاش می‌کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا،  استاندار بوشهر عصر یکشنبه درآئین بهره‌برداری از سالن ورزشی چند منظور بانوان شهر سیراف از توابع شهرستان کنگان گفت: دولت تدبیر و امید با عملکرد خود نشان داد با وجود همه موانع خارجی و با تمام بی‌انصافی‌هایی که در مورد دولت شده می‌توان حتی با کمبود منابع هم بیشترین کارها را انجام و خدمات را به مردم ارائه داد.

عبدالکریم گراوند افزود: دولتی نبودیم که ۷۰۰ میلیارد دلار درآمد داشته باشیم اما با افتخار می‌توان اعلام کرد با کمترین درآمدهای ارزی بیشترین خدمات در مدت ۶ سال گذشته انجام شده است.

وی اضافه کرد: تاریخ خدمات قابل توجه دولت تدبیر و امید در شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی را با افتخار ثبت می‌کند و آیندگان قضاوت خواهند کرد.

استاندار بوشهر گفت: دولت در کنار همه مشکلات توانست نرخ تورم را تک رقمی نگه دارد و پروژه‌های مهمی را عملیاتی و به بهره‌برداری برساند برهمین اساس انصاف حکم می کند قدردان کارگزاران نظام باشیم.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های شاخص در هفته دولت افزود: بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف درشهرستان کنگان نشان داد هرجا همدلی و اتحاد باشد کارها به خوبی انجام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر