جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۶۲۰
دوشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

فکرشهر:  همزمان با هفته دولت ۲۵ طرح برق رسانی و مخابراتی با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال به صورت تجمیعی در شهرستان گناوه با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد فرماندار گناوه عصر دوشنبه در آیین افتتاح طرح های مخابراتی شهرستان گناوه با تقدیر از تلاش های مجموعه مخابرات  اظهار داشت: انجام همه کارها با همکاری و همدلی در شهرستان امکان پذیر شد و باعث خرسندی است که این خدمات به مردم ارائه شده است.

 فرماندار گناوه افزود: سال ۹۵ تا ۹۷ اوج کارها و خدمات مخابراتی در شهرستان بخصوص در زمینه احداث فیبر نوری، دکل های تلفن همراه و اینترنت نسل چهارم و فور جی و تری جی بوده است.

وی گفت: اجرای فیبر نوری در شهرستان گناوه پیشرفت چشمگیری داشته و حتی بیشتر روستاهای شهرستان نیز از این ظرفیت برخوردار شده اند  و در این زمینه شهرستان گناوه نه تنها در استان بوشهر بلکه در کشور پیشتاز است.

پاک نژاد ادامه داد: در حوزه مخابرات طرح های دیگری در روستاهای شهرستان و شهرک صنعتی ریگ آماده است و در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی یادآور شد: امید است که در ماه های آینده خبرهای بهتری در زمینه توسعه زیرساخت های مخابراتی به مردم داده شود و نیازهای ارتباطی مردم در این مورد مرتفع شود تا بتوانند از این ظرفیت ها هرچه بیشتر بهره مند شوند.

فرماندار گناوه در آیین طرح های برق رسانی شهرستان گناوه اظهار داشت: در شهرستان گناوه همواره تاکید شده است که هر پروژه که قابلیت استفاده و بهره برداری داشته باشد باید از آن استفاده شود و در هر فصل و زمان باشد افتتاح و  مورد استفاده مردم قرار گیرد.

وی افزود: پروژه های هفته دولت امسال در شهرستان در بعد از ظهرها  و پس از پایان ساعات اداری به صورت تجمیعی  در نظر گرفته شده تا در ارائه خدمات به مردم در ساعات اداری با توجه به محدویت زمان کار ادارات  خللی ایجاد نشود و مردم دچار مشکل نشوند.

فرماندار گناوه از تلاش‌های مجموعه برق شهرستان در زمینه خدمت رسانی به مردم تقدیر و عنوان کرد: در ۳ سال اخیر خدمات زیادی در حوزه برق رسانی در این شهرستان انجام شده است.

پاک نژاد تصریح کرد: برق از زیرساخت های مورد نیاز و ضروری و اساسی مردم است که با همت اداره برق شهرستان این زیرساخت ها در شهرستان گناوه به خوبی ایجاد شده است.

مدیر اداره برق گناوه گفت: همه پروژه های برق شهرستان با چهار هدف اصلی شامل بالابردن ضریب اطمینان فعالیت شبکه، افزایش ظرفیت شبکه، افزایش رضایتمندی و و در مرحله آخرانشعات جدید است که این اهداف در بلندمدت و کوتاه مدت دنبال می شوند.

حسین شمسی فرد افزود: در ۳ سال اخیر با تلاش های صورت گرفته دستاوردهای خوبی در حوزه برق نصیب این شهرستان شده  و برخی شهرهای از این دستاوردها الگوبرداری کرده‌اند.

وی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته  میزان تلفات شبکه برق در شهرستان گناوه براساس شاخص های تعیین شده از  ۱۹ درصد طی سه سال به ۱۱ درصد رسیده است.

وی گفت: برق شهرستان گناوه با حمایت های فرماندار و تلاش همه جانبه این مجموعه توانسته به یک جایگاه خاص ومطلوب و به یک برند در استان بوشهر تبدیل شود.

شمسی فرد تصریح کرد: مدیریت برق شهرستان گناوه نیز در سال گذشته به عنوان مدیریت برتر برق استان انتخاب شد.

از این طرح‌ها ۲۳ طرح برق رسانی شامل نیرورسانی، توسعه و بازسازی شبکه های توزیع و ۲ پروژه در حوزه مخابرات  که شامل بهره مندشدن کلینیک تخصصی درمانی از شبکه فیبر نوری و  نصب و راه‌اندازی دکل تقویت تلفن همراه در ۲ نقطه شهر گناوه بود که به بهره‌برداری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر