پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«فکرشهر» گزارش می دهد:
فکرشهر - اسماء بوستانی: روسای کمیسیون های اصلی و فرعی شورای اسلامی شهر برازجان، امروز ۵ شهریورماه در جلسه ای که با حضور همه اعضای شورا برگزار شده بود مورد بررسی قرار گرفت و با آرای اعضای شورا، روسای کمیسیون های شورای اسلامی شهر برازجان تعیین شدند...
کد خبر: ۵۹۶۴۷
سه‌شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

فکرشهر - اسماء بوستانی: روسای کمیسیون های اصلی و فرعی شورای اسلامی شهر برازجان، امروز ۵ شهریورماه در جلسه ای که با حضور همه اعضای شورا برگزار شده بود مورد بررسی قرار گرفت و با آرای اعضای شورا، روسای کمیسیون های شورای اسلامی شهر برازجان تعیین شدند.

به گزارش فکرشهر، بر این اساس ساحل تنگستانی به عنوان رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی، هادی دشتی به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، مهدی نیکنام به عنوان رییس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست، بهداشت و حمل و نقل وحید مصدق به عنوان رییس کمیسیون امور مالی، محراب بنافی به عنوان رییس کمیسیون برنامه و بودجه، نوید متین به عنوان رییس کمیسیون حقوق و نظارت شورای اسلامی شهر برازجان انتخاب شدند.

کمیسیون های فرعی شورای شهر برازجان نیز به شرح زیر است:

ساحل تنگستانی با ۶ رای کمیسیون کفالت، هادی دشتی با ۶ رای کمیسیون نظارت بر حسن اجرای قانون گسترش فضای سبز، مهدی نیکنام با ۶ رای نماینده شورا در فضای سبز، سازمان اتوبوسرانی و سازمان آتشنشانی، و نماینده شورا در هیات انظباتی تاکسیرانی، محراب بنافی با ۷ رای به عنوان نماینده شورا در کمیسیون ثبت احوال و کمیسیون ماده ۵، ساحل تنگستانی با ۷ رای نماینده شورا در انجمن کتابخانه های عمومی و نماینده شورا در کمیسیون نظارت بر موضوع قانون نظام صنفی، هادی دشتی با ۷ رای نماینده شورا در کمیسیون ماده ۱۰۰، وحید مصدق با ۷ رای نماینده شورا در کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰، نوید متین با ۷ رای نماینده شورا در کمیسیون مناقصات و معاملات، ساحل تنگستانی با ۷ رای کمیسیون ماده ۷۷ انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، ساحل تنگستانی و وحید مصدق نیز با ۷ رای نماینده شورا در کمیسیون فنی تخصصی و نوید متین و ساحل تنگستانی نیز نماینده شورا در کمیسیون املاک در مسیر و ارزیابی املاک با ۷ رای عضو شورا انتخاب شدند.

به گزارش فکرشهر، جلسه انتحاب کمیسیون های شورا سه روز بعد از انتخاب هیات رییسه برگزار شد و این جلسه با نارضایتی یک عضو شورا و خارج شدن او از جلسه پایان یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر