جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۶۸۹
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۴ طرح عمرانی و فرهنگی در روستاهای بخش ریگ شهرستان گناوه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، طرح هادی روستای چهارروستایی شامل روکش آسفالت خیابان به طول ۶ هزار مترمربع و با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، آسفالت معابر روستای مال محمود به مساحت ۴۸۰۰ مترمربع با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از سهمیه قیر رایگان و چمن مصنوعی ورزشی روستای چهارمحال با اعتبار ۴ میلیارد ریال از طرح های افتتاحی در روستاهای بخش ریگ بود.

افتتاح خانه فرهنگ و هنر روستای چهارروستایی از دیگر طرح های افتتاحی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بود.

فرماندار گناوه در آیین افتتاح چمن مصنوعی ورزشی روستای چهارمحال گفت: در طول هفته دولت امسال به رغم مشکلات اقتصادی کشور و تحریم های ظالمانه  ۵۲ طرح با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و اجرایی که بخش عمده ای از آن در روستاهاست.

سیدعلی پاک نژاد افزود: ایجاد فضاهای ورزشی از جمله زمین چمن مصنوعی ورزشی از خواسته های بحق روستای چهارمحال بود و به رغم جمعیت کم این امر با تلاش های صورت گرفته بنیاد مسکن و کمیته برنامه ریزی شهرستان محقق شد.

وی گفت: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم که عملکرد و خدمات انجام شده در طول انقلاب بویژه در دولت تدبیر و امید را به مردم اطلاع رسانی کنند.

در پایان جشنواره بازی های بومی محلی در چمن مصنوعی ورزشی روستای چهارمحال بخش ریگ برگزار شد.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۳ هزار نفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر