چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حضور معاون رئیس جمهور؛
کد خبر: ۵۹۶۹۳
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، آب‌شیرین‌کن جزیره شیف کلنگ‌زنی شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سورنا ستاری صبح چهارشنبه در ادامه برنامه‌های خود در استان بوشهر آب‌شیرین‌کن روستای جزیره شیف در شهرستان بوشهر را کلنگ‌زنی کرد.

استاندار بوشهر گفت: کمبود آب به عنوان یکی از مهمترین چالش‌ها در استان بوشهر بوده است که برای رفع این مشکل تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است و طرح‌های مهمی در دست اجرا داریم.

عبدالکریم گراوند از بهبود وضعیت آب شرب استان بوشهر خبر داد و افزود: سال گذشته در اغلب نقاط استان مشکلات اساسی وجود داشت و اکنون شاهد کمترین مشکلات هستیم.

وی با بیان اینکه ساخت تاسیسات آب‌شیرین‌کن با فناوری‌های روز در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: در همین راستا تاسیسات آبشیرین‌کن در نقاط مختلف استان در دستور کار قرار گرفته است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در اولین برنامه خود در استان بوشهر، از پروژه در دست ساخت پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر بازدید کرد.

بازدید از محصولات فناورانه دانشگاه خلیج فارس از دیگر برنامه‌های معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در استان بوشهر بود.

ستاری همچنین بازدیدی را از محل اجرای پارک زیست‌فناوری استان بوشهر داشت.

افتتاح کتابخانه عمومی بوشهر، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، افتتاح سامانه پایش تصویری استان و چند طرح به صورت ویرئو کنفرانس و نشست اقتصاد دانش‌بنیان از دیگر برنامه‌های معاون رئیس جمهور در بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر