پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۷۳۳
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: مراکز فناورانه در بافت تاریخی بوشهر مستقر می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در نشست با شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در عرصه‌های نفت، گاز، محصولات دریایی، شیلاتی و دیگر حوزه‌ها است.

وی به اهمیت فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و ادامه داد:‌ باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در راستای جلوگیری از خام‌فروشی بر اساس توانمندی‌های اقتصادی و صنعتی استان استفاده شود.

استاندار بوشهر با تقدیر از توجه و حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور از جوانان و نخبگان اضافه کرد: با حمایت‌های صورت گرفته شاهد شکوفایی استعدادها و تولید علم و محصول هستیم.

وی با تاکید بر تلاش برای خودکفایی ایران در ابعاد گوناگون علمی و بیوتکنولوژی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور تاکید ویژه‌ای بر استفاده از ظرفیت جوانان دارند و در حوزه معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری به خوبی شاهد تحقق این مهم هستیم.

گراوند با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب استان بوشهر در شرکت‌های دانش بنیان خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها فرصتی برای جذب دانشگاهیان و جوانان تحصیل  در راستای کارآفرینی و تولیدات محصول دانش بنیان فراهم کرده است.

 وی از راه‌اندازی مراکز فناورانه و استارت‌آپ‌ها ناحیه فناوری دانشگاه خلیج فارس بوشهر در بافت تاریخی برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و افزود: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان با جدیت دنبال می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر