جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۷۳۹
پنجشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه بوشهر از فعال‌ترین استان‌ها در عرصه نشاط اجتماعی است، گفت: مسئولیت‌های اجتماعی پارس جنوبی در دست پیگیری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مجید خورشیدی چهارشنبه‌شب در نشست با جوانان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان ظرفیتی پر از استعداد است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد. سیراف یکی از ظرفیت‌های مهم کنگان است.

وی ادامه داد: کنگان در استقبال از ریاست جمهوری، بوشهری‌ها را رو سفید کرد. در سفر رئیس جمهور به کنگان، بر اثر بارش باران سه بار استادیوم خالی شد و مجدد پر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: کنگان در مقایسه خیلی از شهرستان‌های کشور و استان ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد. شاخص‌های بهره مندی کنگان از بسیاری از شهرستان‌ها بالاتر است.

وی با بیان اینکه استعداد جذب کنگان بیشتر است، خاطرنشان کرد: کشور در یکی از سخت‌ترین شرایط اقتصادی تمام دوران بعد از انقلاب است. ایالات متحده آمریکا سعی دارد صادرات ایران را به صفر برسانند، هیج ابایی از این اقدام ندارند. در شرایط تحریم کارهای بزرگی چون راه‌اهن در دست ساخت است.

خورشیدی بیان کرد: به مدد ملت شریف ایران تحریم  ها کارآمد نیست، اگر انسجام و امیدواری خود را حفظ کنیم. دولت هم تلاش ویژه‌ای دارد تا مردم کمترین فشار را متحمل شوند. در بسیاری از جنبه‌ها شاهد افزایش شاخص‌های خدمت هستیم.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی استان بوشهر یکی از بالاترین سرانه ورزشی کشور است، ادامه داد: ۱.۴ متر مربع سرانه ورزشی استان بوشهر است که از سرانه ورزشی کشور بالاتر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به توجه ویژه به سمن‌ها، تاکید کرد: در استان بوشهر عمده اعتبارات بخش مقابله با آسیب‌های اجتماعی در اختیار سمن‌ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد سمن‌ها در استان بوشهر، تصریح کرد: استان بوشهر قبل از دولت تدبیر و امید دارای ۱۶ سمن بود و خوشبختانه اکنون بیش از ۲۲۰ سمن در استان بوشهر فعال است.

خورشیدی ادامه داد: در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی و هنری حمایت خوبی صورت گرفته است و ۳۰۰ مجوز کنسرت داده شده، طرح نشاط اجتماعی با تدبیر استان بوشهر تشکیل و گسترش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه انتصاب بانوان و جوانان و ارتباط با رسانه ها از اولویت‌های استاندار بوشهر است، اظهار داشت: اگر اداره کلی در این سه حوزه موثر نباشند از لیست دستگاه اجرایی موفق حذف می‌شوند،

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ۶۰ انتصاب در حوزه بانوان استان انجام شده است و متوسط سن مدیران در استان بوشهر ۴۴ سال است که این آمار نشان دهنده توجه به انتصاب جوانان و بانوان است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مسئولیت های اجتماعی صنعت گلایه های زیادی وجود دارد. مسئولیت های اجتماعی در کمیسیون امنیتی پارس جنوبی در حال پیگیری است.

خورشیدی افزود: در ۱.۵ سال گذشته در دو مرحله کمک‌های قابل توجهی به هیئت‌های ورزشی استان صورت گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر