جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۸۰۳
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

فکرشهر:  امام جمعه بوشهر گفت: مبارزه با فساد راهبرد اساسی نظام جمهوری اسلامی است و دراین موضوع انتظار بحق مردم نیز برخورد بدون ملاحظه بویژه در حوزه اقتصادی است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: در این ارتباط عملکرد قاطع رئیس قوه قضائیه در مبارزه با فساد اقتصادی قابل تقدیر است و کاری که در این حوزه آغاز شده باید براساس قانون، عدالت، انصاف و قاطعیت ادامه پیدا کند تا با دانه درشت هایی که همانند زالو خون مردم را می‌مکند برخورد جدی صورت گیرد.

وی بیان کرد: فساد هر جا باشد سکوت، نابودی و اضمحلال به دنبال دارد و علاوه بر اینکه فساد خود یک ظلم است زمینه ایجاد ظلم های دیگری را نیز فراهم می‌کند.

صفایی بوشهری ادامه داد: همه مسئولان باید برای رفع فساد در جامعه کمک و از سنگ‌اندازی در این مسیر اجتناب کنند.

وی  با گرامیداشت هفته دولت گفت: تلاش ها و خدمات صادقانه مسئولان بویژه استاندار بوشهر قابل تقدیراست.

صفایی بوشهری بیان کرد: در کنار فعالیت دولتمردان امیدواریم استان با وحدت، همدلی و ولایتمداری براساس دانش توسعه و پیشرفت لازم را داشته باشد.

وی همچنین با گرامیداشت ۱۲ شهریور سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری اظهار داشت: وی بزرگ مرد تاریخ ایران اسلامی است که به درخواست علما دوران خود  به مبارزه با انگلیس پرداخت و آنها را شکست داد.

صفایی بوشهری افزود: افتخار مردم استان بوشهر داشتن لقب پایتخت مبارزات ضداستعماری است زیرا هرگاه استعمارگران به این استان آمدند علما، سرداران و مردم چون کوه در برابر آنها ایستادگی و آنها را شکست دادند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: چنانچه حماسه آفرینی های شهید رئیسعلی دلواری و مردم منطقه نبود این مناطق اکنون تحت اشغال انگلیس و مزدوران آنها بود.

وی یادآور شد: حتی زنان این استان در منطقه لرده دشتستان مقابل انگلیس ایستادند که ۱۵ آبان به عنوان سالروز این حماسه گرامی داشته شود.

صفایی بوشهری تاکید کرد: این روز باید به عنوان روز گرامیداشت مبارزه زنان ایران با استعمار نامگذاری شود که این خود یک افتخاری ارزشمند برای استان بوشهر است.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه های محرم و صفر تاکید کرد: مساجد و حسینیه ها که این چراغ را در طول تاریخ روشن  نگه داشتند باید پیرامون این نهضت و عمق این حرکت به جهانیان تلاش وافر داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر