شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۸۴۹
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۶

 فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: به منظور تسهیل کار مردم و کاهش معطلی مردم، گمرکات استان از این به بعد پنجشنبه‌ها نیز تعطیل نیستند و اداره کل گمرک به خدمات رسانی به مردم ادامه می‌دهد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر شنبه در نشست کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر با تسلیت به مناسبت ماه محرم اظهار داشت: باید از تربیت حسینی بهره ببریم و سیره و روش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را الگوی خود قرار دهیم.

وی با تأکید بر لزوم گشایش در امور مردم افزود: با باز کردن برخی گره‌های اداری می‌توانیم مشکلات مردم را مرتفع کنیم و تمام مدیران موظف هستند در این مسیر گام بردارند.

استاندار بوشهر بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به گره گشایی از مشکلات تولیدکنندگان اهتمام ورزند تا تولید و اشتغال با مشکل مواجه نشود.

گراوند یادآور شد: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم بر لزوم حمایت از تولید تاکید دارند و ما مسئولان نیز موظف هستیم در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

وی بر لزوم افزایش تجهیزات مورد نیاز پاسگاه‌ها و گلوگاه‌های نیروی انتظامی تاکید کرد و اظهار داشت: به منظور تسهیل در امور باید تجهیزات مورد نیاز نصب شوند تا کمترین معطلی در این اماکن رخ دهد و خللی در کار تولید ایجاد نشود.

استاندار بوشهر از فعالیت اداره کل گمرکات استان در روزهای پنجشنبه خبر داد و افزود: به منظور تسهیل کار مردم و کاهش معطلی مردم گمرکات استان از این به بعد پنجشنبه‌ها نیز تعطیل نیستند و اداره کل گمرک به خدمات رسانی به مردم ادامه می‌دهد.

گراوند یادآور شد: هیچ مسئله‌ای مهم‌تر از راه انداختن کار مردم نیست و فلسفه وجود مدیران، خدمت‌رسانی به مردم است و همه مسئولان موظف هستند نهایت توان و ظرفیت خود را برای جلب رضایت خاطر مردم به کار گیرند.

حیدر ساجدی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری بوشهر و دبیر کمیسیون در ابتدای جلسه، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این کمیسیون ارائه کرد و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر