پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
هواشناسی اعلام کرد:
فکرشهر: کارشناس هواشناسی بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته، برازجان با 46 درجه دارای بیشترین دما و پس از آن اهرم و خورموج با 45 درجه و عسلویه و جم با دمای 41 درجه، گرم ترین شهرهای استان بوشهر بوده اند...
کد خبر: ۵۹۸۹۸
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۵

فکرشهر: کارشناس هواشناسی بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته، برازجان با 46 درجه دارای بیشترین دما و پس از آن اهرم و خورموج با 45 درجه و عسلویه و جم با دمای 41 درجه، گرم ترین شهرهای استان بوشهر بوده اند.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی با اشاره به نتایج بررسی نقشه های هواشناسی افزود: دمای هوای استان بوشهر از امروز تا فردا به طرز محسوسی بین 2 تا 3 درجه سانتیگراد هم افزایش می‌یاید؛ همچنین، در ساعاتی از وقت امشب تا صبح فردا با افزایش سرعت باد، دریا در قسمت های شمالی خلیج فارس تا حدودی متلاطم خواهد شد.

به نوشته ایرنا، وی اضافه کرد: همچنین در ساعات بعدازظهر تا شب با رشد ابر در برخی نقاط استان احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی به صورت همرفتی، دور از انتظار نمی باشد. 

مشاعدی گفت: بر این اساس طی 24 ساعت آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، افزایش ابر، در برخی نقاط مه صبحگاهی و در شمال خلیج فارس افزایش سرعت باد و احتمال گرد و غبار است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر