جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۹۰۳
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد لباس فرم خود را رایگان با همکاری این نهاد و آموزش و پرورش دریافت می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد کیف، کفش و لوازم تحریر همه این دانش آموزان را تأمین می‌کند و آموزش و پرورش زمینه تأمین هزینه لباس فرم مدارس این دانش آموزان فراهم می‌کند.

وی بابیان اینکه باید به‌به حل مشکلات دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت توجه شود افزود: در سال گذشته با همکاری آمورش و پرورش و مجموعه‌های دولتی و خصوصی استان بوشهر، طرح ارائه یک بسته تحصیلی به میزان ۲۰۰ هزار تومان شامل لباس فرم مدرسه، کیف، کفش و لوازم‌التحریر به دانش آموزان تحویل شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: امسال به دنبال اجرای کیفی این طرح در سطح استان هستیم که بنا داریم با همکاری آموزش و پرورش و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی، این بسته‌های تحصیلی را به میزان ۳۰۰ هزار تومان برای هر دانش‌آموز نیازمند در نظر بگیریم و تا قبل از ۲۰ شهریورماه در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

لطفی با اشاره به آغاز جشن عاطفه‌ها از ابتدای شهریور تا ۱۰ مهرماه امسال تصریح کرد: این جشن به مدت ۴۰ روز و در دو مرحله انجام می‌شود که مرحله نخست آن برای کمک‌رسانی عموم مردم و خیران است و مرحله دوم آن در ۱۰ مهرماه ویژه مدارس و کمک‌رسانی اولیای دانش آموزان است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه در جشن عاطفه‌های سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال جذب و به تحصیل دانش آموزان نیازمند کمک شد، مدارس در طول این جشن، بیش‌ترین تأثیرگذاری را برای جذب منابع انجام می‌دهند و هر میزانی که جذب شد برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت آن مدرسه هزینه می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش استان بوشهر نیز با تقدیر از فعالیت‌های کمیته امداد در ارائه خدمات به دانش آموزان نیازمند اظهار داشت: ما همه دانش آموزان را بچه‌های خودمان می‌دانیم و به اعتقاد من هیچ دعایی بهتر و باارزش‌تر از لبخند یک دانش‌آموز نیست.

غلامحسین حسینی افزود: جوانان و دانش آموزان بزرگ‌ترین سرمایه انسانی برای آینده جامعه هستند و مدرسه بزرگ‌ترین منبع برای تربیت این سرمایه‌ها است و ما مسئولان باید به فکر رفع نیازها و مشکلات تحصیلی آن‌ها باشیم.

سرپرست آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: اول مهرماه و آغاز سال تحصیلی از بهترین روزهای دانش آموزان است و بهترین لذت برای یک دانش‌آموز وقتی است که لوازم تحصیلی آن از جمله کیف، کفش، لباس و لوازم تحریر قبل از شروع مدرسه به دستش برسد و اگر پس‌ازآن باشد لذتی برایش نخواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر