جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۵۹۹۹۵
سه‌شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

فکرشهر: روزنامه عربی البدع از یک واقعیت تلخ درباره برانکو سخن به میان آورد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از سال‌های درخشانی که با پرسپولیس تجربه کرد تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. برانکو با پرسپولیس بسیار خوب نتیجه گرفت و همین باعث شد تا در بین هواداران این تیم هم از محبوبیت بالایی برخوردار باشد اما در نهایت او تصمیم به جدایی گرفت و راهی الاهلی عربستان شد.

الاهلی استقبال باشکوهی از برانکو داشت و برای او طرح موزاییکی هم درست کرد اما این حمایت خیلی زود به پایان رسید. حذف از لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال و تساوی در دیدار نخست برابر العداله در لیگ عربستان باعث شد تا انتقادها خیلی سریع از برانکو آغاز شود.

اکنون روزنامه البدع عربستان از یک واقعیت تلخ درباره برانکو سخن به میان آورد و نوشت: رئیس باشگاه الاهلی تنها بعد از سه دیدار به اخراج برانکو فکر کرد اما در نهایت تصمیم گرفت که یک بازی دیگر به او فرصت دهد. بازی چهارم برای برانکو خوب به پایان رسید و الاهلی توانست برابر الاتفاق با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا فعلا اخراج برانکو منتفی شود.

سرمربی سابق پرسپولیس با هر نتیجه‌ای که به دست می آورد توسط هواداران این تیم تشویق می شد اما او در الاهلی عربستان شرایط بسیار سختی دارد و حتی بعضی از رسانه‌های عربستان هم به دنبال سفر برانکو به چین نوشتند که او خیلی زود از حضور در الاهلی خسته شده و شاید به عربستان برنگردد.

 البته برانکو چنین چیزی را رد کرد اما آنچه که روشن است این است که مدیران الاهلی اصلا صبر و حوصله لازم را ندارند و با وجود قرارداد دو ساله با برانکو ممکن است که بعد از یک شکست و یا تساوی ناامید کننده دیگر او را از کار برکنار کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر