جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ترانزیت مواد مخدر از خشکی به دریا افزایش یافته است، گفت که در این راستا سعی می شود با هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط مبارزه قوی‌تری با قاچاقچیان موادمخدر در دریا صورت گیرد...
کد خبر: ۶۰۰۱۱
سه‌شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱

فکرشهر: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ترانزیت مواد مخدر از خشکی به دریا افزایش یافته است، گفت که در این راستا سعی می شود با هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط مبارزه قوی‌تری با قاچاقچیان موادمخدر در دریا صورت گیرد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حسین اشتری روز سه شنبه درج مع خبرنگاران در بوشهر با ذکر اینکه این نیرو با هدف تامین امنیت و سلامت مردم بصورت قاطعانه با خودروهای تندرو «ویژه حمل کالای قاچاق» (شوتی) برخورد می کند، اظهار کرد که تاکنون تعداد زیادی از این خودروها شناسایی و با آنان برخورد شده و توصیه می شود رانندگان چنین خودروهایی رعایت حال مردم را داشته باشند.

 وی بیان کرد: این خودروها به غیر از اینکه کالای قاچاق حمل می کنند باعث خطراتی در جاده ها می‌شوند و تصادفاتی که رخ می دهد بخش عمده ای از آن ناشی از فعالیت خودروهای تندرو شوتی حامل کالاهای قاچاق است.

اشتری افزود: نیروی انتظامی در این راستا هر کاری لازم باشد انجام می دهد تا آسیب های ناشی از آنها به مردم به حداقل برسد.

فرمانده نیروی انتظامی یادآورشد: طی چند سال گذشته ترانزیت موادمخدر از خشکی به دریا افزایش و به همین میزان کشفیات آن نیز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در این چند سال شمار زیادی از باندها و شبکه های قاچاق موادمخدر در دریا شناسایی و با آنها برخورد شده و در این راستا سعی می شود با هماهنگی با دستگاه های ذیربط مبارزه قوی تری با قاچاقچیان موادمخدر در دریا صورت گیرد.

اشتری پس از افتتاح مهمانسرای فرماندهی انتظامی استان بوشهر و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به دلوار می‌ رود تا در آیین بزرگداشت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری شرکت کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر