جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۰۲۸
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: امام جمعه بوشهر گفت: حمایت از نیروی انتظامی لازم و واجب شرعی است و باید تمام فضای نظام به ویژه قوای سه‌گانه از نیروی انتظامی و تمام نهادهای امنیتی حمایت کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر سه‌شنبه در نشست با فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و شهید عاشوری اظهار داشت: اگر امنیت در یک کشوری نباشد تمام عرصه‌های آن کشور دچار خدشه می‌شود به‌گونه‌ای که بسیاری از کشورهای منطقه به سبب نداشتن امنیت، سال‌ها است دچار بحران و عدم توسعه‌یافتگی هستند.

وی بابیان اینکه امنیت پایداری در ایران حاکم است و این مهم با تلاش نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی حاصل‌شده است تصریح کرد: نیروی انتظامی یکی از ارکان مهم تمدن‌آفرینی در ساختار ایران اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بیان کرد: نیروی انتظامی از ارکان مهم تمدن‌آفرینی در ساختار نظام اسلامی ایران است و پیشرفت و توسعه و هر حرکتی برای رسیدن به تمدن اسلامی یکی از ارکان آن امنیت است که با تلاش نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی حاصل می‌شود.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: نیروی انتظامی و دریابانی در استان بوشهر در برقراری امنیت و رضایت‌مندی مردم دارای کارنامه درخشانی هستند و با تلاش نیروی انتظامی هر روز آمار جرایم و پرونده جرایم خشن در استان بوشهر کاهش می‌یابد و درجه امنیت ارتقا می‌یابد که نشان از تلاش نیروی انتظامی و دریابانی استان است.

آیت‌الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: هرچند دشمنان و جبهه استکبار برای نارضایتی مردم تلاش می‌کنند ولی برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر و کشور نتیجه تلاش نیروی انتظامی است که خدمات آنان قدردانی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر