پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۱۰۸
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۸

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: نظارت جدی شهرداری برای الزام پیمانکار به رعایت مسائل فنی و اجرای این پروژه طبق زمانبندی مشخص شده استمرار یابد .

به گزارش فکرشهر از مهر، امام جمعه گناوه عصر چهارشنبه در بازدید از پل خور گردشگری گناوه اظهار داشت: با احداث پل خور گردشگری گناوه، بسیاری از مشکلات خیابان ساحلی برطرف می‌شود.

وی افزود: احداث پل خور، علاوه بر ایجاد موقعیت جدید گردشگری، روستاهای ساحلی بخش را نیز به مرکز شهرستان متصل می‌کند.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی گفت: با احداث پل خور و افزایش ۹ کیلومتری طول ساحل گناوه، بسیاری از مشکلات اسکان مسافران و گره‌های ترافیکی خیابان ساحلی در ایام نوروز برطرف می‌شود.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: لازم است که نظارت جدی شهرداری برای الزام پیمانکار به رعایت مسائل فنی و اجرای این پروژه طبق زمانبندی مشخص شده استمرار یابد تا از مزایای این پروژه در تعطیلات نوروز بهره برداری شود.

شهردار گناوه نیز در این بازدید گفت: نیزارهای اطراف پل خور گردشگری، ظرفیت بسیار مناسبی برای ایجاد یک منطقه توریستی تفریحی ممتاز را داراست.

سید جواد حسینی حقیقی بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی و اولیه احداث پل خور، ایجاد موقعیت جدید گردشگری بوده، نقشه برداری این منطقه را انجام داده‌ایم و قصد داریم تا با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی و بر اساس قول مساعد فرماندار محترم، ضمن پاکسازی نیزارها و حل معضلات شهری این منطقه، فضای تفریحی جدیدی را برای شهر احداث کنیم.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاران زیادی برای احداث پروژه تفریحی خور گردشگری اعلام آمادگی کرده‌اند و ما می‌خواهیم با بررسی همه جانبه حداکثر استفاده از این فضای مناسب (بویژه برای تفریحات ساحلی و دریایی) صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر