جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۱۴۷
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: از روز جمعه هفته جاری دمای هوا در برخی از نقاط این استان بین ۲ تا ۵ درجه افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: همچنین امروز و فردا  دریا به طور نسبی آرام است اما از روزشنبه به سبب افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی میشود.

وی بیان کرد: وزش باد و تلاطم دریا به تناوب تا اوایل روز دوشنبه ادامه می یابد. 

مساعدی ادامه داد: طی این مدت به سبب وزش باد شمال غربی در مناطق مستعد تشکیل گرد و خاک در استان و مناطق اطراف احتمال تشکیل و نفوذ آن به استان بوشهر دور از انتظا نیست.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری در برخی نقاط بویژه در سواحل جنوبی همراه با غبار محلی و احتمال مه رقیق صبحگاهی و در مناطقی از نیمه شمالی استان همراه با احتمال گرد و غبار پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد در سواحل شمالی و مرکزی، شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ و گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و از امشب شمال شرقی تا شرقی با سرعت هشت تا ۲۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی میشود.

وی گفت: برای ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل جنوبی و مناطق غیر ساحلی متغیر و  با سرعت هشت تا ۲۸ و گاهی تا ۳۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی میشود.

مساعدی عنوان کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی میشود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ۰۰:۵۶ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۸:۱۲، مد دوم ساعت ۱۳:۲۵ و جزر دوم دریا ساعت ۱۸:۵۷ خواهدبود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر