شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۲۱۴
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: دمای هوا دراین استان از فردا یکشنبه به تدریج روند کاهشی پیدا می‌کند.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای برازجان و دیلم با ۴۸ و جم با ۲۷ درجه به ترتیب شاهد بیشترین و کمترین میزان دما در استان بوشهر بودند.

وی بیان کرد: در این مدت عسلویه با ۸۵ و برازجان با ۹ درصد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان رطوبت را در استان بوشهر داشتند.

مساعدی ادامه داد: از امروز تا فردا یکشنبه با وزش بادهای شمال غربی سواحل استان مواج و متلاطم است که در منطقه مطاف (سواحل جنوبی بوشهر) این تلاطم از شدت بیشتری برخوردار است.

وی اظهارکرد: از عصر امروز تا فردا همچنین به دلیل وزش باد بر روی مناطق جنوبی خوزستان و عراق خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد استان بویژه مناطق شمالی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان این استان صاف تا کمی ابری و در برخی نقاط غبار محلی و در سواحل دریا همراه با وزش باد و احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود.

مساعدی اظهارکرد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۴ تا ۳۸ و در برخی از ساعت ها بر روی دریا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: برای ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ و گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر و دور از ساحل ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر