شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۲۱۹
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: مدیر کل استاندارد استان بوشهر گفت: طرح جایگزینی سیلندرهای گاز مایع فاقد مالکیت، فرسوده و غیراستاندارد با سیلندرهای نو در استان در حال اجراست.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمدرحیم بهره‌مند بیان کرد: سیلندر‌های فاقد مالکیت که به مرور زمان از استان‌های دیگر وارد استان بوشهر شده و تعداد آن‌ها به‌ویژه در مناطق جنوبی استان بسیار زیاد است بسیار ناایمن بوده و هیچ‌گونه استانداردی ندارند.

وی افزود: این سیلندر‌های گاز که فاقد شرکت مالک و ارائه دهنده خدمات هستند با توجه به اینکه تعمیر و نگهداری نمی‌شوند، فرسوده و مستعمل بوده و احتمال وقوع حادثه در آن‌ها وجود دارد.

مدیر کل استاندارد استان بوشهر اضافه کرد: در همین راستا مجوز ۱۰ هزار سیلندر استاندارد گاز مایع از انجمن توزیع کنندگان گاز مایع کشور گرفته شده تا سیلندر‌های نو و ایمن جایگزین سیلندر‌های ناایمن و فرسوده شوند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از دو ماه پیش در استان اجرایی شده و به تدریج و تا پایان سال سلیندر‌های گاز استاندارد و نو جایگزین سیلندر‌های غیراستاندارد و مستعمل می‌شود.

بهره‌مند تاکید کرد: مردم نگران نباشند، زیرا آن‌ها برای تعویض سیلندر‌های خود هزینه‌ای متحمل نخواهند شد.

وی بیان کرد: تنها پنج شرکت جنوب گاز، لیان گاز، سالم گاز، بوتان و پرسی و ایران گاز از شرکت‌های معتبر و دارای مجوز فعالیت در استان بوشهر هستند و شرکت‌های دیگر با هر عنوانی نمی‌توانند اقدام به ارائه خدمات در این استان کنند.

مدیر کل استاندارد استان از مردم خواست موارد تخلف را به بازرسان اداره کل استاندارد یا به شماره ۳۳۴۴۴۳۲۵ و ۶ اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر