پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۲۹۰
دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۸

فکرشهر: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران از برگزاری یادواره شهدای مبارزه با آمریکا درخلیج فارس خبر داد و گفت: همزمان با سالروز شهادت شهید مهدوی و همرزمانش در مبارزه با آمریکا در خلیج فارس حوالی جزیره فارسی استان بوشهر گلباران می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سردار رمضان زیراهی در نشست هماهنگی برگزاری سی‌وسومین یادواره شهدای خلیج فارس با تسلیت ایام ماه محروم و تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: راه امام حسین(ع) راه سعادت و پیروزی است و شهیدای والامقام با تاسی از فرهنگ عاشورا در مبارزه با ظالمان راه امام حسین(ع) را دنبال کردند.

وی،16مهرماه را یادآور حماسه شهید نادر مهدوی و هم رزمانش در آبهای خلیج فارس در مقابله با آمریکا دانست و خاطر نشان کرد: رشادت و فداکاری شهیدان مهدوی و همرزمانش در 16 مهر سال 1366 در مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس در همیشه تاریخ ثبت است و این رزمندگان هیمنه استکبار جهانی را با اقتدار و رشادت شکستند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با تاکید بر تبیین رشادت‌ها و ایثار رزمندگان در مبارزه با استکبار افزود:برگزاری یادواره شهدا با هدف معرفی فرهنگ ایثار و فداکاری از ضروریات است و در این راستا یادواره شهدای مبارزه با آمریکا در خلیج فارس برگزار می‌شود.

سردار زیراهی از برگزاری یادواره شهدای مبارزه با آمریکا درخلیج فارس خبر داد و گفت: همزمان با سالروز شهادت شهید مهدوی و همرزمانش در مبارزه با آمریکا در حوالی جزیره فارسی استان بوشهر در آبهای خلیج فارس گلباران می‌شود.

وی با بیان اینکه 16 مهرماه محل شهادت این رزمندگان توسط یک فروند بالگرد و با حضور خانواده معظم شهدا گلباران می‌شودافزود: در سی‌وسومین سالگرد شهادت شهدای نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس 17 مهرماه یادواره شهدای نبرد مستقیم با آمریکا به صورت متمرکز در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شود.

سردار زیراهی شهدای نبرد مستقیم با آمریکا را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: در نبرد مستقیم با آمریکا در 16 مهر سال 1366 نادر مهدوی، بیژن گُرد، غلامحسین توسلی، نصرالله شفیعی، مجید مبارکی، خداداد آبسالان و مهدی محمدی‌ها با فرماندهی سردار نادر مهدوی، حماسه جاویدانی خلق کردند که نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: علاوه بر گلباران محل شهادت دریادلان و برگزاری یادواره شهدای خلیج فارس مراسم ویژه‌ای در زادگاه شهیدان برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر