جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۳۹۹
چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: کلاهبردار حرفه‌ای که در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی ۵ میلیارد ریال از فروشندگان کالا‌های دست دوم کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ جوشن سهرابی در تشریح این خبر بیان کرد: با شکایت تعدادی از شهروندان با موضوع کلاهبرداری در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و استفاده از روش‌های نوین، شخصی را شناسایی و تلاش برای دستگیری وی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر اضافه کرد: از آنجا که متهم متواری بود و هیچ آدرس و نشانی از وی در دست نبود با گسترش چتر اطلاعاتی، مخفیگاهش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۴ فقره کلاهبرداری با همکاری دوست خود اعتراف کرد ادامه داد: با اقدام به موقع و تلاش ماموران پلیس آگاهی همدست متهم نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ سهرابی گفت: این فرد پس از حضور فروشنده و توافق، وی را به آدرسی که از قبل برای کار مجرمانه خود آماده کرده بود هدایت کرده و پس از دریافت کالا با پرداخت مبلغ اندکی وجه نقد به فروشنده، برای بقیه بدهی خود اقدام به صدور چک با عنوان جعلی می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: فروشنده‌های مال باخته هنگام وصول چک دریافتی متوجه می‌شوند، عنوان جعلی است و امکان وصول آن وجود ندارد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه متهم با همکاری همدستش ۵ میلیارد ریال از افراد مختلف کلاهبرداری کرده بود افزود: هر دو متهم پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر