پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۴۰۱
چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: تیم‌های حسابرسی برای بررسی وضعیت مالی در شهرداری ها و شوراها فعال هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمید بردستانی عصر چهارشنبه در نشست استاندار بوشهر با اعضای شورای اسلامی استان بوشهر با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: امام حسین(ع) سرور آزادگان جهان است و باید رفتار ایشان الگوی همه ما باشد.

وی در ادامه از مطالعه طرح جامع پسماند استان بوشهر خبر داد و افزود: پارک علم و فناوری استان مطالعه این طرح را در دو فاز و پنج موضوع انجام می‌دهد که امیدواریم به نتایج مورد نظر برسیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر خواستار استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و پارک علم و فناوری استان شد و خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مرتبط شهری از تمام دانشگاه های استان و پارک علم و فناوری استعلام گرفته ایم و از پیشنهادات آنها استفاده می‌کنیم که موضوعات اشتغال، کاهش مصرف آب و پسماند و ...... از مهمترین این موضوع هستند.

بردستانی از تشکیل کارگروه‌های تخصصی ویژه شهرداران خبر داد و تصریح کرد: تاکنون پنج کارگروه تخصصی ویژه شهرداران تشکیل شده و موضوعات مختلف به شکل تخصصی بررسی و پیشنهادات اخذ می‌شود.

وی گفت: شهرهای ساحلی وضعیت خاص خود را دارند و شهرهایی که ظرفیت کشاورزی دارند نیز به شکل جدا بررسی و مطالعه می شوند و امیدوارم که به یک نسخه ارزشمند دست پیدا کنیم.

بردستانی خواستار توجه شوراها به مسائل آموزشی شد و افزود: شوراها در حوزه آموزشی باید ورود کنند و چشم آنها در این زمینه نباید به دفتر شهری استانداری باشد.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر از نظارت دقیق بر عملکرد شهرداران و شوراها خبر داد و بیان داشت: تیم های حسابرسی برای بررسی وضعیت مالی در شهرداری ها و شوراها فعال هستند.

بردستانی یادآور شد: ارزان مدیریت کردن شهرها مورد توجه و تاکید ما قرار دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر در این راستا برسیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر