پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۴۰۵
چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان در این استان با حضور بازرسان اجرایی شد.

به گزارش فکرشهر، رضا جمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این طرح در قالب گشت‌های مشترک با حضور دستگاه‌های اجرایی ذیربط بویژه اداره کل تعزیرات حکومتی نظارت بر بازار لوازم تحریر دانش آموزان انجام می شود.

وی بیان کرد: در قالب طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس قیمت اقلام مورد نیاز دانش آموزان شامل دفتر، خودکار، مداد، کیف و لباس دانش آموزان مورد نظارت جدی قرار گرفته است.

جمالی ادامه داد: همچنین در ارتباط با نوشت افزار های تقلبی و غیر استاندارد نیز برخورد لازم با عاملان توزیع انجام می شود.

وی یادآور شد: در موضوع لباس فرم دانش آموزی نیز با هماهنگی آموزش و پرورش بر رعایت درصدهای سود مجاز و قیمت‌های مصوب کنترل لازم اعمال شده است.

جمالی ادامه داد: در کنار این طرح نظارتی نمایشگاه لوازم التحریر نیز از ۲۲ تا ۲۹ شهریور ماه در سالن نمایشگاه بین المللی بوشهر برپا میشود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در قالب نمایشگاه یاد شده یک سری اقلام دانش آموزی با قیمت پایین تر از قیمت بازار توزیع می‌شود.

وی گفت: سهمیه دفترهای دانش آموزی نیز به استان اختصاص یافته که با واگذاری آن به نمایندگان معرفی شده توزیع آن در بین دانش آموزان صورت می گیرد.

جمالی افزود: بهزیستی و کمیته امداد استان به عنوان دستگاه های حمایتی نیز سهمیه دفتر خاص خود را داشته و تا پیش از مهرماه نسبت به توزیع ان اقدام می‌کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه گرانی می توانند از سامانه تلفنی ۱۲۴ آن را اطلاع رسانی کنند و در مورد کالا و خدماتی که قیمت آن نیازمند کار کارشناسی است باید از طریق مراجعه حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت اقدام به شکایت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر