پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۴۰۶
چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

فکرشهر: رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به پرداخت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: انتظار می‌رود مسئولان استان بوشهر با ارائه راهکارهای قانونی برای مساعدت مالی به تیم شاهین شهرداری بوشهر کمک کنند.

ابوذر دهدار در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه شورای شهر بوشهر طرح‌ها و مصوبات این نهاد برای اجرا پیگیری و دنبال می‌کند اظهار داشت: سامانه مصوبات شورای شهر بوشهر راه‌اندازی شده است که در این راستا تمامی مصوبات در حال بارگذاری در سامانه است.

وی، با اشاره به پخش زنده جلسات شورای شهر از طریق فضای مجازی تصریح کرد: با راه‌اندازی سامانه مصوبات شورای شهر و تجهیز شدن آن جلسات شورای شهر بوشهر به‌طور منظم از طریق فضای مجازی پخش می‌شود.

رئیس شورای شهر بوشهر اعتبارات شهرداری بوشهر امسال را بی‌نظیر دانست و گفت: امسال شورای شهر بوشهر در تخصیص اعتبارات استانی سالی بی‌نظیری داشته‌ به‌گونه‌ای که تاکنون 50 میلیارد تومان اعتبارات استانی جذب و در اختیار شهرداری بوشهر قرار داده شده است.

دهدار جذب بیشترین اعتبارات عمران شهری را بزرگترین دستاوردهای شورای شهر بوشهر دانست و افزود: جذب اعتبارات استانی در شورای شهر بوشهر هر سال حداکثر 8 میلیارد تومان بود که امسال افزایش قابل توجهی یافت و به 50 میلیارد تومان رسید.

وی روند اجرایی طرح‌های عمران شهری بوشهر را قابل قبول دانست و خاطرنشان کرد: امسال پروژه‌های مهم وکلانی در حوزه عمران شهری بوشهر در دست اجرا است که پیش‌بینی می‌شود بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و افتتاح شود.

رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به حمایت همه جانبه از تیم شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد: تاکنون بر اساس تعهدات و طبق برنامه، به تیم شاهین شهرداری بوشهر اعتبارات لازم پرداخت شده که این روند ادامه دارد.

دهدار با اشاره به پرداخت 2 میلیارد و 600 میلیون تومان به تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی نخست تیم شاهین به شکست انجامید و بازی دوم هم در حالی که 10 نفره بود بازی قابل قبولی عرضه کرد که امید می‌رود در بازی سوم تیم شاهین شهرداری بوشهر پیروز میدان باشد.

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه از تیم شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: انتظار می‌رود مسئولان استان بوشهر با ارائه راهکارهای قانونی برای مساعدت مالی به تیم شاهین شهرداری بوشهر کمک کنند تا این تیم با عملکرد مطلوب خود زمینه سربلندی آن و رضایت هواداران بیش از پیش فراهم کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر