شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۶۲۲
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: توسعه متوازن در جزیره خارگ رویکرد دولت است و به صورت مداوم دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمود رضایی ظهر یکشنبه در جلسه امور عمرانی و پروژه‌های خارگ اظهار داشت: پروژه‌های خوبی در جزیره خارگ تعریف‌شده که متولیان این پروژه‌ها با توجه به کمبود منابع، اجرای اولویت دار طرح‌های موردنیاز اهالی شریف خارگ را مدنظر و با سرعت بیشتری پیگیر باشند.

وی تصریح کرد: بسیاری از طرح‌هایی که در این جزیره اجرا می‌شود مثل پروژه‌های شیلاتی، انبار آذوقه جنبه زیرساختی دارند و نظارت بر این پروژه‌ها به‌نوعی وظیفه ملی محسوب می‌شود.

بخشدار ویژه خارگ بابیان اینکه توسعه متوازن در جزیره خارگ رویکرد دولت در استان بوشهر و مورد تأکید استاندار و فرماندار است و به صورت مداوم پیگیری پروژه‌های خارگ در سطح کلان می‌باشند گفت: دولت به لحاظ محدودیت‌های منابع ناگزیر از اولویت‌بندی در اجرای طرح‌های عمرانی در سطح کشور است ولی تلاش خوبی در سطح استان برای جذب اعتبارات پروژه‌های خارگ در نظر گرفته‌شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: تسریع در پروژه‌های عمرانی خارگ یکی از خواسته‌های به حق اهالی جزیره است که متولیان بایستی با نظارت مستمر به پروژه‌ها مسائل و مشکلات پیش رو پروژه‌ها را رفع کنند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
اقای بخشدار لطف کنن اول تکلیف مردم خارگ مشخص کنن .ما چه جوری باید ثابت کنیم بومی هستیم؟کی تایید میکنه یه نفر بومی هست یا نه و صلاحیت اون نفر یا افراد تصمیم گیرنده رو کی تایید کرده؟
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر