سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر:
کد خبر: ۶۰۶۷۹
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از اعزام ۸۰ نفر از خانواده معظم شهدا استان بوشهر برای شرکت در اربعین حسینی به کربلا خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین حسینی یک فرصت مهم برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است که هر سال این مراسم پرشورتر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هم‌زمان با اربعین حسینی طرح نایب الشهید با شعار در مسیر اربعین نایب‌الزیاره یکی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم باشیم اجرا می‌شود.

تشکری بیان کرد: هدف از اجرای این طرح نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است و زائران اربعین سفیران حسینی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار، حماسه، شهادت و صبر و وفاداری دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تصریح کرد: اگر فرهنگ ایثار اجتماعی نهادینه و به فرهنگ عمومی تبدیل شود بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه برطرف می‌شود.

تشکری اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت میراث اولیا و انبیا است آنچه امروز جامعه به آن نیاز دارد ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار اجتماعی است که نهادینه‌سازی این فرهنگ منجر به حل معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بابیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار اجتماعی در سطح جامعه مقدمه‌ای برای آمادگی جامعه برای مقابله با دشمن است خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ ایثار اجتماعی در جامعه تمرین شود زمینه ایثار در راه خدا نیز فراهم می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر