سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۶۸۰
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با وجود کاهش ۴۶ درصدی اعتبارات کلی استان، اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری ۱۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش فکرشره به نقل از مهر، غلامرضا دانش فر صبح دوشنبه در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات نفت و گاز ۱۷۱ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز مدرسه‌های این استان اختصاص یافته‌است.

وی تصریح کرد: در سال جاری آموزش و پرورش شهرستان‌های دیر، گناوه، دیلم و منطقه بردخون به نسبت تعداد دانش‌آموز دارای عملکرد بهتری نسبت به دیگر مناطق استان جذب اعتبارات برای تعمیر و تجهیز مدارس بوده‌اند.

وی با مثبت ارزیابی کردن نگاه فرمانداران شهرستان‌های استان به آموزش و پرورش در بحث جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای، گفت: مناطق و شهرستان‌هایی که بیشترین تعامل با کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها داشته‌اند در جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای عملکرد مطلوب‌تری داشته‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر بابیان اینکه این اعتبارات استانی صرفاً در حوزه تعمیر و تجهیز مدارس هزینه می‌شود خاطرنشان کرد: سال گذشته تنها آموزش و پرورش شهرستان دیر در جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای به نسبت تعداد دانش‌آموز عملکرد مطلوبی داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر