سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار فرهنگ و هنر
کد خبر: ۶۰۷۰۱
سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

فکرشهر: چه از خانواده کارداشیان ها و سبک زندگی آنها خوشمان بیاید چه نه، احتمالاحداقل یکبار نام اعضای این خانواده و به ویژه کیم کارداشیان را شنیده ایم. شخصی که به اعتقاد اغلب افراد مهره اصلی و مغز متفکر خانواده کارداشیان ها است و از همه آنها نیز ثروتمند تر است.

به گزارش فکرشهر به نقل از انتخاب، تعداد افرادی که کارداشیان ها را مبتذل، سطحی یا تخریبگر فرهنگ سالم می دانند کم نیست. اما اعضای این خانواده از کایلی جنر تا کیم کارداشیان طرفدارانی سرسخت نیز دارند. در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم کارداشیان معروف یعنی کیم چه مخارج قابل توجهی را طی یک دهه اخیر صرف علایق و تفریحاتش کرده است. گفته می شود کیم هم اکنون برای هر یک تبلیغ اینستاگرامی خود یک میلیون دلار درامد دارد:

جشن تولد 110 هزار دلاری کانی وست

کیم در تولد 38 سالگی کانی وست؛ همسرش ، کریمه استیپلز را برای این رویداد خصوصی اجاره کرد. جان لگند برای همسرش آهنگ تولد را خواند و جاستین بیبر و بسیاری از مشاهیر دیگر از مهمانان اختصاصی بودند.

خرید استون مارتین 200 هزار دلاری جیمز باند

کیم کارداشیان عاشق ماشینهای لوکس است ، او استون مارتین DB9 را که در سریال جیمز باند دیده می شد، خریداری کرد. او برای این مدل حدود 200 هزار دلار هزینه کرد.

رولزرویس فانتوم  407 هزار دلار

در سال 2015 کیم کارداشیان یک رولز رویس فانتوم جدید با قیمت 407، هزار دلار خریداری کرد. قبل از اینکه رولز رویس را به خانه ببرد ، کیم آن را با رنگ نقره ای مات ، رینگ های جدید و پنجره های رنگی سفارشی کرده بود.

تعطیلات باهاما در سال 2017 440 هزار دلار

در یکی دیگر از روزهای تولد كانی وست ، کیم کارداشیان یک تعطیلات گرانقیمت به همسر خود هدیه داد. براساس گزارش ها ، او یک جزیره در غرب اجاره کرد تا به همسرش تعطیلاتی اختصاصی هدیه دهد.

 توالت فرنگی طلائی  750 هزر دلاری

کیم و کانی عاشق تجملات هستند ، به همین دلیل حمام خود را با صندلی های توالت طلاکاری شده به ارزش 750 هزار دلار ساختند.

یخچال فریزر Swarovski  1 میلیون دلاری

کیم صاحب نسخه ویژه ای از یخچال و فریزر Swarovski است که قیمتی در حدود 1 میلیون دلار دارد.

 عمارت هایدن هیلز به ارزش 20 میلیون دلار

عمارت کیم و کانی Bel-Air واقع در هایدن هیلز حدود 20 میلیون دلار ارزش دارد. این خانه 8 اتاق خواب و 10 حمام دارد و قبلاً متعلق به لیزا ماری پریسلی بود. این خانه دارای دو استخر و دو تاکستان است. بعد از همه نوسازی ها ، این مکان در حال حاضر 60 میلیون دلار ارزش دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر