پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۷۶۱
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: این نهاد پیگیر این است تا با کمک خیرین زمینه اعزام چهار هزار مددجو در قالب پیاده روی اربعین به کربلا اعزام کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به این که مددجویان تحت حمایت این نهاد قادر به پرداخت هزینه‌های این سفرها نیستند به دنبال استفاده از منابع خیرین نیکوکار در این بخش هستیم.

وی تصریح کرد: با هدف مشارکت خیران و نیکوکاران در اعزام نیازمندان به مشهد مقدس و کربلای معلی و به خصوص در پیاده روی اربعین، نیکوکاران می‌توانند به طور غیرحضوری از طریق شماره گیری کد #۲*۵*۰۷۷*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را به مددجویان این نهاد پرداخت کنند.

لطفی با بیان اینکه در سال جاری در قالب طرح شوق زیارت، دو هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان این نهاد در استان بوشهر به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام می‌شوند افزود: از این میزان، دو هزار نفر به مشهد مقدس و ۲۰۰ نفر به کربلای معلی اعزام می‌شوند که اولویت با افرادی است که زیارت اولی هستند و تاکنون فضایی برای زیارت برای آنها مهیا نشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در اربعین سال گذشته هزار و ۷۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در استان بوشهر به کربلای معلی اعزام شدند که هزینه اعزام رفت و آمد این افراد ۶۳۷ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال گذشته برای اعزام هر مددجو به کربلا در قالب پیاده روی اربعین، ۳۷۵ هزار تومان هزینه شد که که ۱۷۵ هزار تومان از منابع کمیته امداد و ۲۰۰ هزار تومان با کمک خیرین تأمین اعتبار شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر