جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۷۶۶
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر گفت: دومین جشنواره، نمایشگاه و میز ملی خرما در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، خورشید گزدرازی روز چهارشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر افزود: دومین جشنواره، نمایشگاه و میز ملی خرما و صنایع وابسته با مشارکت انجمن ملی خرما و تولیدکنندگان این بخش آبان امسال در بوشهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری این رویدادها در سال گذشته نقش مهمی در معرفی این ظرفیت استان بوشهر و توسعه صادرات این محصول داشته است.

گزدرازی ادامه داد: اتاق بازرگانی بندر بوشهر در راستای هدف‌های خود و برای آشنایی نسل جوان جامعه با بزرگان استان و ایجاد امید و انگیزه با الگوپذیری از انسان‌های بزرگ برگزاری کنگره ملی معین‌التجار بوشهری را در دستور کار قرار داده است.

گزدرازی افزود: استان بوشهر از دیرباز در تجارت و بازرگانی کشور نقش‌آفرین بوده است و چنین جایگاهی باید به‌خوبی برای نسل جوان تبیین شود.

 وی بیان کرد: مردم نجیب و فعال استان بوشهر در دوره‌های مختلف تاریخی قابلیت‌های خود را در بخش‌های گوناگون ازجمله اقتصاد به منصه ظهور رساندند و فعالان این عرصه باید به‌جامعه معرفی شوند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر افزود: نقش حاج محمد معین تجار بوشهری در سیاست و اقتصاد استان بوشهر جاودانه و غرورآفرین است که در این ارتباط می‌طلبد این شخصیت به جامعه معرفی شود.

گزدرازی در ادامه این نشست درخواست کرد در راستای هدف‌های رونق تولید ماده ۱۵ آئین‌نامه وصول مطالبات غیرجاری  موسسه‌های اعتباری تغییر و اصلاح شود.

وی افزود: بررسی ماده ۳۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و  افزودن تبصره‌های قانونی و یا اصلاح آن از جمله هدف‌های فعالان اقتصادی است که انتظار می‌رود در راستای اجرا گام عملی برداشته شود.

گزدرازی بیان کرد: بررسی راهکارهای اجرایی شدن واگذاری بنادر کوچک و محلی به اشخاص حقوقی غیر دولتی از دیگر خواسته‌های بخش خصوصی استان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر