شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۷۶۷
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: استاندار بوشهر بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد اسکله صادراتی مواد معدنی تاکید کرد و گفت: وجود چنین اسکله ای در مرکز شهر مشکلاتی ایجاد کرده است که باید جابجا شود.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، عبدالکریم گراوند در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی افزود: برای جابجایی اسکله صادرات مواد معدنی موجود در بندر بوشهر از بخش خصوصی انتظار همکاری داریم و هر جا ظرفیت لازم برای ساخت اسکله صادرات مواد معدنی وجود دارد اعلام شود.

وی بیان کرد: پیشنهادات اصلاحی برای رفع مشکلات مربوط به شیوه نامه انتقال محموله‌های ترخیصی گمرک از مبدا تا مقصد تهیه و به مراکز مرتبط ارسال شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: مسائل مربوط به امور مرزی در استان نیازمند مجوز‌های لازم از کارگروه امور مرزی وزارت کشور و در نهایت هیات دولت دارد که باید از این مسیر انجام شود.

وی تصریح کرد: با استقرار نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی گمرک، دیگر نیاز نیست باری که در گمرکات استان پلمب می‌شود توسط نیروی انتظامی بررسی شود مگر در موارد استثنا و با هماهنگی قبلی.

گراوند با اشاره به نشست‌های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد: تصمیمات اتخاذ شده در این شورا در مسیر و چارچوب قانونی بوده است.

وی تاکید کرد: باید از ظرفیت شورای برنامه‌ریزی و توسعه و سایر ظرفیت‌های قانونی استان برای پیشبرد برنامه‌ها و امور به ویژه مسائل اقتصادی و تجاری استفاده کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر