جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۷۷۸
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

فکرشهر:  مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: پیشکسوتان نیروهای مسلح و رزمندگان دفاع مقدس استان بوشهر تجلیل می‌شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار غلامعلی کفاش عصر چهارشنبه در نشست برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های این هفته اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود که در نخستین روز این هفته رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور در کنار آب‌های خلیج‌فارس بوشهر برگزار و نیروهای مسلح اقتدار و توانمندی‌های خود را به منصه ظهور می‌رسانند.

وی تصریح کرد: در این هفته ضمن رژه نیروهای مسلح و اجرای انواع برنامه‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی، عمرانی در شهرستان‌های مختلف یادواره شهدا برگزار می‌شود.

کفاش بابیان اینکه مجری برنامه‌های هفته دفاع مقدس سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر است که در این راستا برنامه‌های متنوعی تدوین‌شده است گفت: همایش تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح برنامه روز دوم است و همچنین دیدار با سربازان دریابانی و مرزبانی استان بوشهر در دومین روز از هفته دفاع مقدس موردنظر است.

وی، با اشاره به عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا در سومین روز از هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: حضور فرماندهان نیروهای مسلح و بسیجیان در نماز جمعه و سخنرانی در میان نمازگزاران از دیگر برنامه‌ها است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از برگزاری مراسم یادواره شهدای و گرامیداشت عملیات ثامن‌الائمه (ع) خبر داد و بیان کرد: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت فرماندهان شهید فکوری، نامجو، فلاحی، کلاهدوز و جهان آرا در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کفاش، تجلیل از پیشکسوتان نیروهای مسلح و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: در طول هفته دفاع مقدس ضمن اجرای انواع برنامه‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی، عمرانی در شهرستان‌های مختلف یادواره شهدا برگزار می‌شود.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌ها است و برای آشنایی دانش آموزان بافرهنگ جهاد و ایثار نمایشگاه دفاع مقدس در مدارس تشکیل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر