شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۰۵۰
سه‌شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: سرپرست فرمانداری گناوه گفت: شهرستان گناوه از نظر امنیتی از وضعیت مطلوب و پایداری برخوردار است و دستگاه‌های اجرایی آماده هر نوع همکاری با دستگاه قضایی برای تامین امنیت مردم هستند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامرضا مهرجو صبح سه‌شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان گناوه با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و جانفشانی‌های کسانی است که به عنوان الگوی ایثار و فداکاری در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی  و به عنوان برگ زرینی از افتخارات کشور می درخشد.

وی افزود: در شرایط فعلی کشورمان به شدت نیازمند به الگوی ایثار و فداکاری ومجاهدت  دوران دفاع مقدس برای غلبه بر مشکلات است.

سرپرست فرمانداری گناوه گفت: در شهریور ۱۳۵۹ در شرایطی جنگ  با توطئه دشمنان انقلاب اسلامی و با همدستی برخی کشورهای منطقه برملت ایران تحمیل شد که نظام نوپای اسلامی در کشور ما هنوز در مرحله تثبیت قرار نگرفته بود و نیروی های مسلح در شرایط خاص اوایل انقلاب بودند.

مهرجو بیان کرد: با همه این نوسانات داخلی، ملت شریف ایران تا پای جان و تا آخرین قطره خون از خاک وطن و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب خویش دفاع  و اقتدار نظام اسلامی را به عنوان یکی از کشورهای موثر و مطرح در منطقه نشان داد.

وی عنوان کرد: دوران دفاع مقدس دستاوردهای بسیار مهمی برای کشورمان به همراه داشت که مهمترین و اصلی ترین دستاورد آن خودباوری و تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی بود.

وی گفت: امروز وظیفه همه ما این  است که از این فرصت ها و دستاوردهای به دست آمده از دوران دفاع مقدس  سرمشق گرفته و به عنوان یک الگو این  ارزش های دفاع مقدس را به نسل های آینده انتقال دهیم.

سرپرست فرمانداری گناوه با تقدیر از تلاش‌های رئیس پیشین دادگستری گناوه بیان کرد: همراهی و همدلی و تعامل موثرو بسیار خوبی بین اعضای شورای تامین شهرستان گناوه وجود دارد که آثار و نشانه های آن در خدمت رسانی بیشتر و مطلوب‌تر به مردم  متجلی می شود و این همکاری بی نظیر است.

مهرجو با بیان اینکه انتظار می رود رئیس جدید دادگستری شهرستان گناوه نیز با همان روحیه و تعامل عمل کند گفت: ما به عنوان جزیی از ارکان کشوری زمانی می توانیم ادعا کنیم که وظیفه خود را به خوبی انجام داده ایم که مردم این خدمات را در عمل احساس کنند.

وی یادآور شد: شهرستان گناوه از نظر امنیتی از وضعیت مطلوب و پایداری برخوردار است و مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان آماده هر نوع همکاری با دستگاه قضایی برای تامین امنیت و آرامش مردم را هستند.

در این آیین از زحمات احمد ناصر زاده رئیس پیشین دادگستری گناوه تقدیر و حجت الاسلام حسن فیروز اردکانی به عنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان معارفه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر