چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۰۵۱
سه‌شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: ششمین مرحله اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی با حضور ۱۴ بازیکن در بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از روز گذشته ششمین مرحله اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در بوشهر آغاز شده است که ۱۴ بازیکن در این اردو حضور دارند.

عباس هاشم‌پور با اشاره به اینکه این اردوی آماده سازی تیم ملی برای شرکت در بازی‌های المپیک ساحلی جهان که از ۱۹ تا ۲۴ مهر در کشور قطر برگزار شده است، افزود: ۱۲ بازیکن برای حضور در این مسابقات انتخاب خواهند شد.

وی اضافه کرد: بوشهر شرایط آب و هوایی شبیه کشور قطر دارد و اردوی خود را برای آمادگی بیشتر و بهتر در بوشهر برگزار کردیم و شب گذشته یک مسابقه تدارکاتی با تیم پارس جنوبی داشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با اشاره به برگزاری مرحله پایانی اردوی آماده‌سازی تیم ملی در تهران، خاطرنشان کرد: اردوی پایانی هفتم تا دهم مهرماه در تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بعد از اردوی پایانی در تهران به عمان اعزام می‌شود و پس از دو مسابقه تدارکاتی با تیم‌های تیم‌های مراکش و عمان برای حضور در مسابقات جهانی به قطر اعزام خواهد شد.

هاشم‌پور با اشاره به همگروهی ایران با تیم‌های اوکراین قهرمان اروپا، سنگال و پاراگوئه میزبان جام جهانی افزود: این مسابقات در چهار گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و تیم‌های برتر هر گروه به نیمه‌نهایی صعود می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر