پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۱۹۲
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: هرچند ایران کشوری صلح طلب است اما حماسه آفرینی باید در میان فرزندان این آب و خاک ادامه داشته باشد و امروز کشور به نسل پرحماسه نیاز دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مجید خورشیدی روز جمعه در یادوارده شهدای جوان استان بوشهر افزود: اگر نسل آینده حماسی تربیت شوند به طور یقین کشور همیشه در امان خواهد ماند.

وی یادآورشد: ملت ایران امنیت، استقرار و آزادی خود را مدیون ایثار و صبر خانواده شهداست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اظهارداشت: باتوجه به ایثار خانواده شهدا هرکاری که نظام بتواند برای آنان انجام دهد باز هم کم است و به اندازه یک تار موی افتاده فرزندان شهید آنان نمی‌شود.

وی بیان کرد: یادمان باشد که بخش بزرگی از مردم ایران با جهاد، حماسه آفرینی ، صبر، مقاومت و تسلیم نشدن در مقابل دشمنی که تا دندان مسلح بود و آمده بودند چند روزه خاک این کشور را تصرف و به نام سردار قادسیه پوشالی خود بزنند نقشه آنان را نقش برآب کردند.

خورشیدی گفت: مردم ایران با صبر و مقاومت در مقابل آنان ایستادند و دشمن را شکست دادند.

وی بیان کرد: بخشی از جوانان ایران در زمان جنگ شهید شدند اما بخش دیگری که جانباز و یا اسیر شدند با مقاومت خود در اردوگاه‌های دشمن حماسه‌ها آفریدند و دشمن را خسته کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: شهیدان  مجاهدان فی سبیل اللهی هستند به خصوص آن نوجوانانی که در سنین نوجوانی راه حق و باطل را خوب شناختند و بعنوان بندگان خاص خداوند امروز معرفی می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر