جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: روز دوشنبه ـ 26 شهریورماه 1398 ـ فتح اله نوروزی به عنوان سرپرست فرمانداری دشتستان معرفی شد و در آیین معارفه اش، استاندار بوشهر تاکید کرد که وی، قطعا فرماندار هم خواهد شد...
کد خبر: ۶۱۱۹۸
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: روز دوشنبه ـ 26 شهریورماه 1398 ـ فتح اله نوروزی به عنوان سرپرست فرمانداری دشتستان معرفی شد و در آیین معارفه اش، استاندار بوشهر تاکید کرد که وی، قطعا فرماندار هم خواهد شد

به گزارش فکرشهر، با این تاکید استاندار، فتح اله نوروزی، دومین فرماندار دشتستان در دولت های حسن روحانی محسوب می شود؛ فرمانداری که بعد از حدود 6 سال معرفی می شود چرا که در 4 سال دولت یازدهم و یک سال نخست دولت دوازدهم، ارسلان زارع فرماندار دشتستان بود و پس از وی نیز، فرمانداری به مدت حدود 8 ماه به صورت سرپرستی اداره می شد و اکنون و پس از حدود 6 سال، فرمانداری جدید برای این بزرگ ترین شهرستان استان بوشهر معرفی شده است.
در این بخش از «شما می گویید...» فکرشهر، از شما می پرسیم:

ـ اولویت یا اولویت های فرماندار جدید شهرستان دشتستان، چه باشد؟
ـ به نظر شما فتح اله نوروزی چه کاری را در دشتستان، در اولویت اقداماتش قرار دهد؟
ـ شما برای مشکلات شهرستان و اولویت هایی که مد نظرتان است، چه راهکاری پیشنهاد می کنید؟

شما می توانید دیدگاه های خود را در زیر این مطلب ثبت کرده یا در قالب صدا، تصویر، فیلم، عکس و متن از طرق زیر با ما به اشتراک بگذارید:

شماره واتس آپ و تلگرام «فکرشهر»:
09391633860

اینستاگرام
fekrshahr

ایمیل:
fekrshahr@gmail.com

نظرات ارسالی شما، علاوه بر انتشار در شماره بعد هفته نامه «به فکرشهر» در قالب چندرسانه ای در این پایگاه خبری تحلیلی نیز منتشر خواهد شد. 

«با ما به فکر شهر باشید»
 

نظرات بینندگان
شمسی
|
-
|
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۸
باسلام و ممنون از این نظرخواهی.

به نظر من ایشان باید کارهای فرهنگی را در اولویت قرار دهند. منظورم از فرهنگی، برگزاری زنان عاشورایی و کودکان کربلایی نیست؛ این ها در جای خود ارزشمند است و اصلا خود مردم هم به این موضوع علاقه دارند و به آن می پردازند ولی مسایل دیگری چون حمایت از ورزش و فعالیت هایی چون فیلم و عکس و تئاتر و گردهمایی هایی اجتماعی و فرهنکی؛ نشاط اجتماعی و امیدوار کردن مردم در اولویت باشد. 
یکی
|
-
|
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۷
کوتاه کردن دست سیاسیون فرصت طلبی که از آب گل آلود ماهی می گیرند... و فقط به منافع خودشان فکر می کنند و نه مردم
ناشناس
|
-
|
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۶
تکمیل پروژه های عمرانی نیمه کاره برازجان بخصوص بیمارستان هفده شهریور و دیگر طرحها ی درمانی و همچنین مسکن مهر برازجان که به ویرانه ای  تبدیل شده و کمک به بهبود اشتغال جوانان و معیشت مردم برازجان و دشتستان در اولویت برنامه‌های ایشان قرار بگیرد.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر