شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور اظهار داشت: داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز در سراسر استان به رقابت با یکدیگر می پردازند تا سهمیه 414 نفری استان و بخشی از نیازهای آموزش و پرورش از نظر تامین نیروی انسانی تامین شود...
کد خبر: ۶۱۲۶۹
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور اظهار داشت: داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز در سراسر استان به رقابت با یکدیگر می پردازند تا سهمیه 414 نفری استان و بخشی از نیازهای آموزش و پرورش از نظر تامین نیروی انسانی تامین شود.

حمداله اژدری افزود: 50 درصد پذیرفته‌شدگان استان در این آزمون برای آموزگاری در دوره ابتدایی و 50 درصد دیگر به عنوان هنرآموز، دبیر دوره متوسطه و مربی جذب خواهند شد.

رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه شهرستان های دشتستان، عسلویه و کنگان به دلیل کمبود نیروهای انسانی بیشترین سهمیه در را در این آزمون خواهند داشت یادآور شد: طبق سهمیه بندی تعیین شده برای مناطق آموزشی مذکور، دشتستان 39 نفر، عسلویه 35 نفر و کنگان 32 نفر سهمیه دارند.

اژدری به سهمیه نیروهای بومی در این آزمون اشاره کرد و گفت: با توجه به رای دیوان عدالت اداری امتیاز بومی گزینی از شرایط ثبت نام داوطلبان حذف شده است و همه داوطلبان با شرایط مساوی در این آزمون شرکت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: نیروهای حق التدریس نیز در این آزمون شرکت می کنند و در صورت کسب نمره لازم و قبولی در مرحله مصاحبه همچون دیگر شرکت کننده ها استخدام خواهند داشت.

رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص تأثیر سهمیه های ایثارگری نیز تأکید کرد: سهمیه های ایثارگری، جانبازی و .... سوای از سهمیه های عادی است و خللی در قبولی دیگر داوطلبان ندارد.

اژدری با بیان اینکه این آزمون دارای شرایط سنی است افزود: شرایط سنی برای دارندگان مدرک فوق دیپلم حداکثر 30 سال، لیسانس 35 سال، فوق لیسانس 40 سال و دکتری 45 سال است.

وی اضافه کرد: افرادی که دارای مدرک فوق دیپلم هستند صرفا در رشته های مرتبط می توانند در این آزمون شرکت کنند و پذیرش آن ها برای شغل استادکاری در مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش است.

رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این آزمون از روز چهارشنبه 3 مهر 97 تا روز جمعه 12 مهر 98 خواهد بود یادآور شد: هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور روز پنج شنبه 30 آبان 98 در استان بوشهر برگزار می شود.

جدول رشته ها و مشاغل مورد نیاز و شهرستان ها

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر