شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۲۸۰
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۹

فکرشهر: با وجود گذشت ۳۹ سال از دوران دفاع مقدس اما هنوز ناگفته‌هایی از آن حماسه‌ها وجود دارد که باید برای درس گرفتن نسل امروز بازگو شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بسیاری از حماسه‌های فرزندان این آب و خاک که بشریت و انسانت می‌تواند از آنها درس بگیرند، تاکنون منتشر نشده است.

مجید خورشیدی روز یکشنبه در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس افزود: با بازگو کردن این حماسه‌ها نه تنها ایدئولوژی برحق ما بازگو می‌شود بلکه ارتش‌های دنیا می‌توانند از آن حماسه‌ها درس بگیرند.

وی بیان کرد: بازگو کردن حماسه‌های ناگفته جنگ به دنیا نشان می‌دهد چگونه می‌توان با اعتقاد در مقابل ارتش تا دندان مسلح جنگید و در میان آتش حماسه خلق کرد.

خورشیدی ادامه داد: همه رادمردی‌ها، ایثار و شجاعت پیشکسوتان ایثار، جهاد و شهادت نه تنها در جامعه بلکه برای جهانیان نقل شود.

وی ادامه داد: یادمان باشد بخش بزرگی از مردم ایران با جهاد، حماسه آفرینی، صبر، مقاومت و تسلیم نشدن در مقابل دشمنی که تا دندان مسلح بود و آمده بودند چند روزه خاک این کشور را تصرف و به نام سردار قادسیه پوشالی خود بزنند، نقشه آنان را نقش برآب کردند.

خورشیدی گفت: مردم ایران با صبر و مقاومت در مقابل آنان ایستادند و دشمن را شکست دادند.

در این آیین جمعی از پیشکسوتان جبهه و جنگ در استان بوشهر خاطره گویی کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر