جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۳۶۶
سه‌شنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم با بیان اینکه بازیکنان ذوب‌آهن بازی جوانمردانه را رعایت نکردند، گفت: بازیکنان پارس جم در تقابل با ذوب‌آهن اصفهان خوب جنگیدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، فراز کمالوند دوشنبه‌شب در نشست خبری پایان پارس جنوبی جم و ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: فوتبال امروز خیلی خوب بود و بچه‌ها بالاتر از حد تصور ما نشان دادند. بچه‌ها خوب بودند و خوب جنگیدند.

وی اضافه کرد: امروز به هفت هشت بازیکن استراحت دادیم، بازیکنان جایگزین خوب بازی کردند و بازیکنان پا به پای ذوب آهن بازی کردند. بازیکن جوان ممکن است اشتباه کنند و برای رشد جوانان بهترین فرصت بود. بچه‌ها خوب کار کردند و در خط حمله و دفاع کل بازیکنان را عوض کردیم و خوب بودند.

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم بیان کرد: از همه بازیکنان به جز احسان تائیدی راضی بودم. به او گفتم به درد تیم ما نمی‌خورد و از این به بعد نمی‌تواند با تیم ما تمرین کند. روی احسان تائیدی حساب کرده بودیم ولی جواب نداد. بازیکن باید نتیجه بازی برایش مهم باشد. یک ربع بازی کرد ولی خوب نبود.

وی با انتقاد از ادامه بازی توسط بازیکنان تیم ذوب‌آهن بعد از مصدومیت یک بازیکن، تصریح کرد: برنده شدن خوب است اما نه به هر قیمتی. زشت‌ترین صحنه فوتبال را امشب دیدیم. این کارها زشت است. بازیکن روی زمین افتاده ولی بازی را ادامه می‌دهند. این نوع بازی کردن هیچ ارزشی ندارد. برد باید جوانمردانه باشد.

کمالوند خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در هنگام مصدومیت بازیکن حریف توپ را بیرون می‌زدند ولی ذوبی‌ها این کار را نمی‌کردند. گلر آنها افتاده روی زمین، ما ایستادیم ولی خودشان آمدند به ما گل بزنند.

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم افزود: این یک محک جدی بود و بازیکنان نشان دادند که می‌توانند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر