چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حکم وزیر نیرو
فکرشهر:  با حکم وزیر نیرو، «علی محمدی» به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر منصوب شد تا سومین مدیرعامل این شرکت در استان بوشهر باشد...
کد خبر: ۶۱۴۴۲
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۳

فکرشهر:  با حکم وزیر نیرو، «علی محمدی» به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر منصوب شد تا سومین مدیرعامل این شرکت در استان بوشهر باشد.

به گزارش «فکرشهر»، شرکت آب منطقه ای استان بوشهر، سال 1384 از استان فارس مستقل شد و نخستین مدیرعامل آن، «جعفر زیراهی» بود که به مدت 4 سال این سمت را بر عهده داشت و پس از وی، شاهپور رجایی مدیرعامل شد که بحران های آبی استان و به ویژه بحران آب برازجان در سال 1397، در زمان وی رخ داد و پس از این که در اردیبهشت ماه 1398 با حکم وزیر نیرو به سمت «مدیرکل دفتر نظام های بهره برداری و حفاظت آب و آبفای وزارت نیرو» منصوب شد، «حسین باشی زادگان» سرپرستی این شرکت را عهده دار شد. حالا با گذشت حدود 5 ماه از سرپرستی باشی زادگان و با حکم روز سه شنبه ـ 9 مهرماه ـ رضا اردکانیان ـ وزیر نیرو ـ محمدی مدیرعامل می شود.

علی محمدی، اصالتا اهل استان فارس و دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران با گرایش سازه های هیدرولیکی است و از سال 1395 تاکنون، به عنوان معاون طرح و توسعه و از اعضای اصلی هیات مدیره شرکت آب منطقه ای بوشهر حضور دارد. وی سوابقی مانند مجری مطالعات سدهای استان و همچنین مدیر دفتر فنی و امور قراردادهای شرکت آب منطقه ای بوشهر را نیز در کارنامه دارد.

وی، صبح پنج شنبه ـ 11 مهرماه ـ با حضور مسوولان استان و وزارت نیرو، معارفه خواهد شد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر