پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۱۴۷۲
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۴

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به قابلیت‌های بالای استان در حوزه معادن، گفت: ظرفیت ذخایر معدنی استان بوشهر در راستای توسعه اشتغال استفاده شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست با رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران اظهار داشت: باید از ظرفیت معادن به بهترین شکل خصوصا در راستای توسعه اشتغال استفاده کرد.

وی اضافه کرد: استان بوشهر دارای ذخایر خوبی در حوزه معادن و خصوص در زمینه مصالح ساختمانی عرصه غیر فلزی است که در زمینه کشف ذخایر معدنی استان نیز تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید از ظرفیت ذخایر معدنی استان بوشهر در عرصه تولید و اشتغال و صادرات بیشتر بهره برد ادامه داد: اکتشاف طرح‌های ذخائر معدنی و استخراج از آنها باید به صورت ویژه حمایت شود.

وی یکی از اولویت‌های استان را بهره‌برداری و حمایت از طرح‌های معدنی دانست و بیان کرد: در این راستا حمایت سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران ضروری و مهم است.

گراوند با بیان اینکه قابلیت‌های معدنی استان بوشهر نیازمند توجه و نگاه ویژه‌ای است، تصریح کرد: سرمایه گذاران در حوزه معادن استان بوشهر باید حمایت شوند و مطالبات فعالان حوزه معادن استان محقق شود.

وی یکی از نیازهای اصلی در استان بوشهر ایجاد اسکله و پایانه صادرات مواد معدنی دانست و خاطرنشان کرد: در این حوزه باید نگاه ویژه‌ای به صادرات انجام شود و ایجا دپایانه نقش مهمی در این زمینه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر